Margot

Prima ervaring

Snelle verwerking van de bestelling, goede communicatie over de voortgang

Zeer snelle reactie via mail i.v.m. foutief geleverd product (product: e-reader hoesje van een model dat niet meer verkrijgbaar is).

Zeer snelle levering van het juiste hoesje met retourticket om foutief geleverde hoesje terug te sturen (kosteloos).

Willem de Wal

Ik had via marktplaats een hoes gekocht voor een ereader Pocketbook Inkpad X, kreeg echter een hoes voor een inkpad 3. Ik was in de veronderstelling dat als ik op marktplaats op een bepaald artikel... Ik had via marktplaats een hoes gekocht voor een ereader Pocketbook Inkpad X, kreeg echter een hoes voor een inkpad 3. Ik was in de veronderstelling dat als ik op marktplaats op een bepaald artikel klik ik het gewenste artikel ontvang. Nu kost het mij bij retourzending ook nog Euro 4.00 extra. Werd hier niet blij van.

Kon tot nu toe nog geen sterke punten ontdekken.

Reactie UwEreader.nl:

Beste Willem,
Bedankt voor uw review.
We hadden dit al per mail besproken. U bestelde toch echt de hoes voor een Pocketbook Inkpad3. En deze hoes hebben we u ook toegezonden.
Uw...
Beste Willem,
Bedankt voor uw review.
Uw retourzending is ondertussen ontvangen en we hebben dit, hopelijk naar alle tevredenheid, verwerkt.

G. Schouten

Correcte levering

bezorging op de aangegeven tijden

Marco

Goed, snel, betaalbaar

reageerde snel, persoonlijk, hoffelijk, behulpzaam

E

Snelle service, goed product en gewoon met de post verzonden.

Marjolein

Zeer snelle en goede service

Toen er iets mis bleek met mijn product werd dit direct, kosteloos opgelost. Heel goede service!

Anita de Vries

Artikel snel online gevonden en besteld. Levering was ook prima!

Snel en makkelijk

Elly van reeuwijk