Te Boekhorst

Goede kwaliteit

bedrijf misschien goed de levering stelt teleur

Ik weet het niet is nog steeds niet in mijn bezit post nl heeft het op een postpunt afgegeven ondanks ik thuis was daar ben ik al twee maal aan de deur geweest steeds gesloten zijn volgens de sait... Ik weet het niet is nog steeds niet in mijn bezit post nl heeft het op een postpunt afgegeven ondanks ik thuis was daar ben ik al twee maal aan de deur geweest steeds gesloten zijn volgens de sait open vanaf 10 00 uur gisteren om 11 00 uur nog steeds dicht mijn bestelling komt terug naar jullie dus stuur mijn geld terug zodat ik ergens anders bestel

Reactie UwCamera.nl:

Beste Jozef,
Bedankt voor uw e-mail en vervelend dat de bezorging niet goed ging.
Zodra het pakket hier terug is, dan zullen we het aankoopbedrag voor u crediteren.
mvg,
UwCamera.nl

Jan

tijdige levering

Gerard Geerlings

Goede site makkelijk te vinden.

snelle levering.

N.v.t

Een goede ervaring

Op tijd geleverd ook

H Schuur

Gooed

Goede aflevering

Thijs

Na lang zoeken vond ik hier wat ik nodig had. Namelijk 2 klapjes voor mijn Minolta Camera (Analoog) en aangezien hun eigenlijk de enige waren die ik kon vinden met dit product hoefde ik niet lang te... Na lang zoeken vond ik hier wat ik nodig had. Namelijk 2 klapjes voor mijn Minolta Camera (Analoog) en aangezien hun eigenlijk de enige waren die ik kon vinden met dit product hoefde ik niet lang te twijfelen. Daarnaast was het product ook nog op tijd geleverd voor mijn maand lange roadtrip!

Goedkoop en behoorlijk snelle levering!

DJ

Een pootdopje miste van een statiefje. Ze hebben dezelfde dag kostenloos een nieuw statiefje gestuurd.

Snel antwoord en snelle goede oplossing.

prive

Perfect

bij een vraag een duidelijk antwoord

Elselieke

Prima product en levering