Geert Naber heeft het zelf uitgevoerd

Keurige en snelle afhandeling

Leistra

Ik heb korte tijd contact gehad met de regio-manager en dat was plezierig. Voor het overige heb ik nog geen enkele ervaring.

M. Moerkerk

PRIMA WERK GELEVERD

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

M.van Rooijen-Huissoon

Aanvraag was niet doorgegeven ( Espria aan UWassistent ) .Ik ben na een paar dagen opnieuw gaan bellen ,omdat ik niets hoorde.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wat vervelend om te horen dat de aanvraag niet goed was doorgekomen bij ons. Gelukkig hebben we ondertussen contact gehad en is de dienstverlener al langs geweest om de klus op te pakken.
Mocht u in de toekomst weer een klus hebben, dan horen we dat graag.
Fijne dag!
Team UWassistent

An Brandenburg-Meijer

Alhoewel ik nog maar kort kennis gemaakt heb met het bedrijf heb ik een goede indruk: t.w. Snelle en accurate reactie.

P.G. Wiegers

Duidelijke afspraken via persoonlijk gesprek. Er werd echter gezegd, dat bij de prijs alles is inbegrepen. Nu merk ik dat de dienstverlener reiskostenvergoeding kan vragen. Vind ik niet duidelijk.

Beste heer/mevrouw Wiegers,
Bedankt voor uw feedback.
Uw persoonlijk assistent heeft u vanmiddag even gebeld om e.e.a. te verduidelijken.
In het intakegesprek heeft zij inderdaad...
Beste heer/mevrouw Wiegers,
Bedankt voor uw feedback.
In het intakegesprek heeft zij inderdaad aangegeven dat er naast het afgesproken uurtarief geen extra kosten bijkomen. Ook geen reiskosten.
Wat wel mogelijk is dat als een client heel graag een dienstverlener wil die verder weg woont dan 10 km, dat over de kilometers boven de 10 km reiskosten worden afgesproken. Dit is altijd in overleg en met goedkeuring van de client. Dit laatste is echter niet van toepassing bij u, daar uw dienstverlener op 6 km afstand van u woont.
Team UWassistent

J.Elevelt

Goed dat het er is

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor uw positieve review!

Lien Geuze

Goed snel en open bedrijf

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback!

marie-josé westerveld-jacobs

Erg tevreden. Voor herhaling vatbaar

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw positieve review!

Maddy Steenhorst

Goed bedrijf met de zaken op orde