Hoe beoordeeld u ons bedrijf in totaal?
Hoe voldoet de USB stick aan uw verwachtingen?
Bent u tevreden over de leveringstijd?
Hoe heeft u onze service ervaren?

I-FourC - Lieke Melssen

Zeer tevreden!

Hoe vond u de samenwerking?

Erg goed, ik ben door Daniël Boon goed geadviseerd en geholpen. Er werd heel snel gereageerd op vragen en alles was netjes binnen de afgesproken tijd waar het moest zijn. De USB's zien er goed uit... Erg goed, ik ben door Daniël Boon goed geadviseerd en geholpen. Er werd heel snel gereageerd op vragen en alles was netjes binnen de afgesproken tijd waar het moest zijn. De USB's zien er goed uit en voldoen helemaal aan de verwachting. Voor een volgende bestelling zou ik weer bij jullie aankloppen.

x

x

NedGraphics B.V.

Goede contacten al jaren. Heel prettig in de communicatie, telefonisch als schriftelijk. Komen afspraken na!

Uitstekend!

LIE

Super

Super

Hofstaete Makelaardij oz

Heel erg goed

Hoe vond u de samenwerking?

Na alle strubbelingen is het goed opgelost.

De eerste indruk was goed omdat er snel gereageerd werd.
De eerste indruk was goed omdat er snel gereageerd werd.
Echter ik merkte dat intern de overdracht niet goed gegaan wat bijna tot stagnatie van de bestelling leide. Hier kwam ik achter omdat ik er zelf achteraan belde, anders was het niet goed gegaan.

Hoe vond u de samenwerking?

Daarna werd de opdracht goed opgepakt.
De levertijd was echter 1 dag later dan afgesproken en dat werd niet gemeld van te voren, dat vond ik jammer.

KIT

Naar volle tevredenheid USB-sticks besteld en gekregen

IMW Tilburg

De communicatie was helder en vlot.

Prettig.

Prima, adequaat. Een punt moet nog opgehelderd worden. Het product, usb sticks, lijken niet overal te werken. Zou dit wel zo zijn, dat zou er overal uitstekend staan. Dat is het enige minpunt. Ik... Prima, adequaat. Een punt moet nog opgehelderd worden. Het product, usb sticks, lijken niet overal te werken. Zou dit wel zo zijn, dat zou er overal uitstekend staan. Dat is het enige minpunt. Ik persoonlijk heb de ervaring niet, en moet de problemen nog inventariseren.

wederom prima.

Goede ervaring en vriendelijk geholpen

Heel prettig samengewerkt!