uQQies

Anita de Vos

Goede en snelle service en levering

Rianne

Bestelling kwam snel binnen en heel bij met mijn tas

M. Van Hulst

Fijne ervaring en super blij met mijn nieuwe tas. Buiten dat de tas er erg mooi uit ziet, is hij licht in gewicht. Een fijne bijkomstigheid als je de neiging hebt om hem nog al vol te stoppen.

Anita

Lang gezocht naar een leuke , hippe leren tas met een mooie kleur die je het hele jaar door kunt dragen, ik ben er heel blij mee !!!

Erna,Verheul

Hele goed en snelle verzending

Olga vermast

Super mooie lederen tas ontvangen mooi zacht en je blijft het leer ruiken heerlijk, ben er onwijs blij mee vooral ook de kleur groen is prachtig mooi ?

Renate

Super. Snelle levering. Eén puntje over de site: het zou fijn zijn om bij de tassen een afbeelding te plaatsen met een persoon zodat de grootte en positie van de tas goed weergegeven wordt. Soms is... Super. Snelle levering. Eén puntje over de site: het zou fijn zijn om bij de tassen een afbeelding te plaatsen met een persoon zodat de grootte en positie van de tas goed weergegeven wordt. Soms is dat wel het geval maar niet in alle gevallen.
En, in geval van mijn tas, had ik graag geweten wat de afmetingen van de hengels waren. Zou fijn zijn als dat vermeld werd.
Verder supergoede ervaring met Uqqies.