Emma

Delivery and service

all perfect

Jolanda van Dalen

Gewoon een fantastisch en betrouwbaar bedrijf waar ik altijd graag bij terug kom!

Hele goede, zorgvuldige en snelle service, ook wanneer er iets geruild moet worden. Je wordt altijd vriendelijk en respectvol te woord gestaan. En je kunt altijd bellen wanneer je meer over een... Hele goede, zorgvuldige en snelle service, ook wanneer er iets geruild moet worden. Je wordt altijd vriendelijk en respectvol te woord gestaan. En je kunt altijd bellen wanneer je meer over een product wilt weten. Gewoon een heel mooi bedrijf dat prachtige producten beschikbaar maakt. Een bedrijf van de Nieuwe Aarde! Bedankt Unlimited Health!

Rob

Goede prijs/kwaliteit. Zeer snelle levering

Caren

Perfect. Snelle levering en producten in goede staat ontvangen.

Alles was prima.

denise claessens

Zie vorig commentaar

Snelle levering?
Snelle levering?
Ik kon een leveringsdatum opgeven. Daar werd echter geen rekening mee gehouden met als gevolg dat het pakket zelfs onbeheerd werd achtergelaten aan de voordeur op een zaterdag in het zicht van elke voorbijganger en dit terwijl ik voor heel het weekend weg was.
Gelukkig heb ik iemand kunnen inschakelen om het pakket in veiligheid te brengen.
Als jullie er geen rekening mee houden, schaf dan die mogelijkheid af!

Anneke Doeven

Top..snelle levering..keurig verpakt

Snelle levering..heel goed verpakt

Wilco

Dankbaar!

Vlotte levering van Nederland naar Spanje

Amanda

Snelle levering, goede kwaliteit producten voor de beste prijs. Klantenservice is ook goed en reageert altijd snel. Ik bestel hier al jaren met veel plezier

Kwaliteit producten, prijs producten, goede klantenservice

Menno de Bruin

Goede Service

Goede levering

Wilma

De organisatie is zéér hulpvaardig en heel klantvriendelijk

Hun uitgebreide product informatie maakt dat je een verantwoorde en persoonlijke keuze maakt.