nvt

Eerste keer besteld, goede levering

snel

Y van welie

Snel

Wilma

Snelle levering. Had een probleem. Di werd ook snel en naar tevredenheid opgelost.

Elly van den Berg

Netjes verzorgd

San

Snelle verzending, prima kwaliteit

Stoffen zijn duidelijk met zorg verpakt
Probleem met levering snel opgelost

Janny

Leuke aanbiedingen

Prijs is goed

Gea Faber

Zeer goed! Nu al een aantal keren hier besteld, babystoffen, kinderstoffen, maar ook stoffen voor mijn modieuze dochter van 21! Die zeer kritisch is op kwaliteit, maar die deze stoffen super vind!

Goede kwaliteit, snelle verzending!

Kj kempe.

Wat een super service, helaas stond mijn favoriete stof niet meer op de site, ze vertelde ook dat zij er nu niet aan konden komen. Krijg ik een uurtje later bericht dat ze zijn gaan zoeken en nog 9... Wat een super service, helaas stond mijn favoriete stof niet meer op de site, ze vertelde ook dat zij er nu niet aan konden komen. Krijg ik een uurtje later bericht dat ze zijn gaan zoeken en nog 9 meter gevonden hadden. Zo blij met deze stoffen zaak

Snel,zeer voordelig, geweldige service

Daisy Smulders

Super goed!

Goede communicatie en service

Anne

Na het bestellen bedacht ik 2 uur later dat ik liever meer meters van een paar stoffen wilde hebben. Snel een e-mail gestuurd en gelijk antwoord dat het veranderd was in de order. Ik kon gewoon het... Na het bestellen bedacht ik 2 uur later dat ik liever meer meters van een paar stoffen wilde hebben. Snel een e-mail gestuurd en gelijk antwoord dat het veranderd was in de order. Ik kon gewoon het restant overmaken en de gehele zending ging dezelfde dag nog weg.
Fijne service, mooie stof collectie en de snelle levering.

Goede communicatie en snelle levering