Toan

Geen juiste part voorgesteld

X

Het bedrijf pretendeert de dag erna te leveren; echter doen zij zaken met Packs.
Een hele dag gewacht, (zelfs een mail met routebeschrijving gestuurd aan Packs!), om vervolgens te zien ‘er was helaas niemand thuis’. Natuurlijk zijn dan zowel Packs als dit bedrijf niet te bereiken.
Waardoor we dus €10 voor Jan met de korte achternaam betaald hebben en dus GEEN uitlaat hebben, die zeer dringend nodig was.
Packs reageert nergens en schuift af op Uitlaatdiscounter. Uitlaatdiscounter is niet bereikbaar per mail, telefoon en reageert lauwtjes op een app (uren later). Nooit meer! En die €10 voor de geweldige bezorging, dagen te laat, moet natuurlijk retour.

Reactie UitlaatDiscounter.nl:

Beste,
Beste,
Het klopt dat wij adverteren op de website met volgende dag levering bij bestelling voor 16:00. Vrijdag 27-10 is uw bestelling verwerkt en verstuurd. Welke aangeboden zou worden op de volgende dag. U heeft aangegeven thuis te zijn geweest waarna Packs de zending als niet thuis opgaf. Wij hebben hier maandag werk van gemaakt en de uitlaat werd vervolgens om 12:08 afgeleverd.
Uiteraard willen wij onze excuses maken voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak!

Nobelcraft

I am not happy with this company I recomend to no one to buy any thing from them ,2 months ago I bought an roedfilter for my transporter but it doesnt work at all I have tried to reach to this... I am not happy with this company I recomend to no one to buy any thing from them ,2 months ago I bought an roedfilter for my transporter but it doesnt work at all I have tried to reach to this company but they never anwer on the phone I left massege on whats up but they dont call me back,

Rick

Slecht, levertijd zou ongeveer 2 weken worden, dus bestelling geannuleerd. Kreeg meteen een vriendelijke mail van Jason Boven dat de volgende dag terugbetaling zou worden verwerkt, maar wacht nog... Slecht, levertijd zou ongeveer 2 weken worden, dus bestelling geannuleerd. Kreeg meteen een vriendelijke mail van Jason Boven dat de volgende dag terugbetaling zou worden verwerkt, maar wacht nog steeds op terugbetaling. Op volgende mailtjes wanneer terugbetaling volgt wordt niet gereageerd.

NB.: Het is volgens het bedrijf administratief misgegaan wegens ziekte en personeelstekort. Het is jammer dat hierover een hele tijd geen duidelijkheid is gegeven middels een kort berichtje. De creditering is inmiddels geregeld, jammer blijft dat dit alles is ontstaan door de lange levertijd. Ik kan geen waardering afgeven over levertijden bij anderen of eerdere bestellingen, dus dat blijft een lage waardering, het contact via mail is weer okay.

Marc

Uitstekend bedrijf, geweldige hulp bij het juiste artikel vinden!

Krzysztof

Ik raad het bedrijf niet aan! Ik heb een laptop gekocht, het touchpad loopt vast, ik kan de laptop niet vinden, de vingerafdruklezer werkt niet, ik weet niet waar ze de test hebben gedaan voordat ze... Ik raad het bedrijf niet aan! Ik heb een laptop gekocht, het touchpad loopt vast, ik kan de laptop niet vinden, de vingerafdruklezer werkt niet, ik weet niet waar ze de test hebben gedaan voordat ze hem verkochten en er is geen contact, ik raad het niet aan

Reactie UitlaatDiscounter.nl:

Beste Krzysztof,
Gelukkig zijn wij samen in contact gekomen en heeft u gezien dat wij een ander bedrijf zijn daar waar de laptop gekocht is.
Echter zie ik wel dat uw bericht nog hetzelfde is...
Beste Krzysztof,
Echter zie ik wel dat uw bericht nog hetzelfde is als daarvoor vandaar toch een reactie :-).
Verder hoop ik dat je snel geholpen gaat worden bij het bedrijf waar de laptop vandaan komt!
Jason Boven
Uitlaatdiscounter.nl

Tim vd Berg

Snelle levering en geode prijs kwaliteit verhouding

robert vd wijgaart

Ik wacht nog op mijn onderdeel

El hassan

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Tamas Csergei

Quick delivery, I got that what is on the photo, good quality