In hoeverre kwam het product overeen met de verwachting?
Wat vind je van de levertijd?
Hoe gebruiksvriendelijk vind je de webwinkel?
Wat vind je van de staat van de ontvangen producten?
Hoe was jouw contact met de klantenservice?

Snelle levering en het boek voldoet aan de verwachtingen.

Wat fijn is dat ik het kan bestellen zonder direct te betalen. Ik krijg een factuur en kan deze dan op mijn werk afgeven.

Ik had het boek supersnel in huis.

Jan Jutten Training en Ontwikkeling

Het bestelde product was makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snelle levering, overzichtelijke site

Riannette Schuiling

Prima, duidelijke structuur.

Rik Jacobs

Ik worstel elke keer weer met het instellen van een factuuradres en postadres.

Reactie Uitgeverij OMJS:

Beste Rik,
Beste Rik,
Jammer om te horen dat je worstelt met de adressen. De afronding van een bestelling is nu opgedeeld in twee stappen: verzending en bezorging. Bij ‘verzending’ noteer je je bezorgadres, ‘bezorging’ is onderverdeeld in de betaalmethode en het aanpassen van het factuuradres. Wellicht is dit te onduidelijk.
We gaan de stappen en benaming nog eens kritisch bekijken dankzij jouw review.
Bedankt voor de feedback!
Met dit gegeven hopen we dat we je kritische mening toch een beetje positiever kunnen maken.
-Iris

Prima, snelle service, goede verpakking

Beoordeling is niet helemaal eerlijk, ik werk met een Macbookpro en moest daardoor wat langer aan de slag om de bestelling uiteindelijk voor elkaar te krijgen. Maar met de uitstekende hulp vanuit... Beoordeling is niet helemaal eerlijk, ik werk met een Macbookpro en moest daardoor wat langer aan de slag om de bestelling uiteindelijk voor elkaar te krijgen. Maar met de uitstekende hulp vanuit klantenservice is dat uiteindelijk perfect gelukt.