A. van den Bos

Bestelling is vlot afgehandeld en bezorgd.

Mooie titels. Vlotte levering.

Geen.

Han Leppers

Louter goede ervaringen, ik heb pas twee boeken besteld en gelezen, de boeken zijn prachtig en de levering/communicatie/website zijn puik.

Leveringsbetrouwheid en -snelheid zijn prima.
Op de website wordt een toelichting op het boek gegeven, welke getuigt van inzicht en eerlijkheid.

Geen verbeterpunten of tips, ik ben hartstikke tevreden

Vanheghen

Tevreden klant

de challenges vind ik leuk

Ik heb een review geschreven over het boek "Mijn aanbidding is voor u" maar ik zie dat ze niet werd opgenomen op de site. Geen idee waarom. Spijtig want ik was heel positief over het boek.

Johanna van Doleweerd

De website is overzichtelijk en efficiënt. Gideon is gericht op het bemoedigen van christenen en geeft hier praktisch vorm aan. Mooi om te zien!

De levering was snel en het boek kwam in nette staat bij ons aan.

Acs

Snelle nette levering

Theo van Enckevort

Geen ervaring met dit bedrijf omdat ik maar 2 boeken via Bol.com besteld heb. Ik heb de website nu wel in mijn favorieten gezet.

Heb ik nog te weinig ervaring hiermee.

Heb ik nog te weinig ervaring hiermee.

Boom

Goede service

Duidelijke informatie

William

Erg goed, altijd als ik boeken bestel worden ze binnen de levertijd geleverd. Daarnaast is het aanbod van boeken ook erg sterk en gevarieerd!

Goede, mooie boeken die erg aanspreken!

Geen idee

W.R. Rol

Beste uitgever van christelijke boeken, helemaal goed!

Een hele goede selectie van schrijvers/boekuitgaven. Zeer positief en altijd opbouwend.

Kim

De bestelling wordt snel geleverd. Er zit vaak ook een extraatje bij, zoals een fijne boekenlegger. Ook heldere uitleg bij de boeken. En de reviews die erbij staan zijn ook handig. Zo weet je... De bestelling wordt snel geleverd. Er zit vaak ook een extraatje bij, zoals een fijne boekenlegger. Ook heldere uitleg bij de boeken. En de reviews die erbij staan zijn ook handig. Zo weet je precies welk boek bij je past als je bv meerdere boeken van dezelfde schrijver bekijkt. Het zijn ook echte reviews, en geen loze woorden zoals je dat wel eens tegen komt

Goede en snelle service.

Geen verbetertips