Werd vriendelijk en snel geholpen

Snelle levering.

Jolanda de With

Wat een geweldige service!
Wat een geweldige service!
Er werd vrijwel direct telefonisch contact met me opgenomen naar aanleiding van mijn vraag over de aanschaf van een kindertilliftje voor mijn dochter. Er werd ontzettend fijn en constructief meegedacht en binnen notime had ik de lift thuis staan.
Heel hartelijk dank!

Snel geleverd en keurig ingepakt. Helaas geen goede beschrijving op de website. Op de foto ook niet goed te zien hoe groot de stoel was.
Het was een stoel voor kleine kinderen en niet voor...
Het was een stoel voor kleine kinderen en niet voor een volwassene. Ik had anders de bestelling nooit gedaan.
Dit moet duidelijk op de site staan. KINDER TRIPPELSTOEL handmatig verstelbaar.

Op mijn verzoek werd er contact opgenomen om een leverdag af te spreken.
Vriendelijk en behulpzaam.
Leveren kon wanneer ik dat wilde.
Ook kon er van tevoren gebeld worden zodra de...
Op mijn verzoek werd er contact opgenomen om een leverdag af te spreken.
Vriendelijk en behulpzaam.
Leveren kon wanneer ik dat wilde.
Ook kon er van tevoren gebeld worden zodra de chauffeur in de buurt was.
Tillift was keurig verpakt en ziet er prima uit, werkt naar behoren.
Dit bedrijf staat bij mijn favorieten voor het geval dat er nog eens iets nodig is!

De website is overzichtelijk. Met hetgeen ik denk te willen bestellen, neem ik contact op en heb ik overleg met een medewerker. Die kan mij goed informeren over hetgeen ik nodig heb en of ik dan het... De website is overzichtelijk. Met hetgeen ik denk te willen bestellen, neem ik contact op en heb ik overleg met een medewerker. Die kan mij goed informeren over hetgeen ik nodig heb en of ik dan het juiste heb uitgekozen. Dat is prettig.
De levering is goed. De bestelde stoel is het niet geworden omdat er iets niet goed was. Er wordt dan een vergelijkbare aangeboden. Dat is goed.

Super snelle levering

Super fijn contact , snelle info ,bestelling en bezorging.Zijn zeer tevreden ook met het product .

Cristina Birsan

Snel geregeld! Volgende dag hulpmiddel al in huis! Via de mail goede informatie over de tijdstip van de levering. Top bedrijf!

Wereldzaak; vriendelijk,kundig,behulpzaam én voordelig.