Ivana Jovanovic

Kind and very helpful

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Thank you for your positive review!

Paul

Perfecte service en korte lijntjes. Vertrouwd goed!

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Heel erg bedankt voor de positieve review Paul! Wij vinden het ook altijd een prettige samenwerking en hopen dit nog lang te voortzetten.

Dirk Bal

Heel goed! neemt me alle zorgen uit handen mbt de huurder.
Bij een probleem is een telefoontje genoeg en in overleg wordt het opgelost.
Goede communicatie.

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Heel erg bedankt voor jullie positieve review! Wij werken ook heel erg graag met jullie samen!

J.Teunis

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij vinden het een fijne samenwerking en hopen dat jullie een fijne huurperiode tegemoet gaan met de nieuwe huurder.

B. van Engelen

Vriendelijke mensen, goed bereikbaar in vergelijking met andere makelaars. In overleg is veel mogelijk en er wordt altijd constructief gedacht. Een aantal jaar met veel plezier gehuurd bij Tuitman.

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Bedankt voor je positieve review! Wij hebben jou ook als prettige huurder ervaren en vinden het jammer dat je weg gaat! Wellicht treffen we elkaar nog eens weer in de toekomst. Veel plezier in... Bedankt voor je positieve review! Wij hebben jou ook als prettige huurder ervaren en vinden het jammer dat je weg gaat! Wellicht treffen we elkaar nog eens weer in de toekomst. Veel plezier in jullie nieuwe woning.

Alexandra

It could not have been easier to find a place, it was amazing

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Thank you for your positive review Alex! We are very happy that you choose for the second time to rent by our company. We wish you a nice stay again!

E.Visser

Prima weer gedaan zoals we gewend zijn van de mannen!

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Bedankt voor je positieve review Edwin! Wij vinden het ook een hele fijne samenwerking.

Sven der Weduwen

Duidelijke website, en goede communicatie

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Hartelijk dank voor je positieve review Sven, Wij wensen je veel woonplezier toe.

Danielle

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Bedankt voor je review Danielle! Wij wensen je heel veel woonplezier toe.

Lucica

Friendly people who help you very quickly in finding a rent.

Reactie Tuitman Vastgoed - Thuis in wonen - verhuurmakelaar - vastgoed beheer:

Thank you for your positive review Lucica! We wish you a very nice stay in your new home.