Vincent Schermer

Snelle reactie's en altijd behulpzaam

Reactie Tuitman Vastgoed:

Bedankt voor je positieve review Vincent. Wij wensen je veel plezier toe in Groningen en in je Studio!

Nina

Snel, vriendelijk, bekwaam

Reactie Tuitman Vastgoed:

Bedankt voor je positieve review Nina! wij hopen dat je een fijne tijd gaat hebben in je nieuwe Studio.

Ian Woudstra

Goeie ervaring. Professioneel.

Reactie Tuitman Vastgoed:

Bedankt voor je positieve review Ian. Wij vinden het een leuke en prettige samenwerking met jou en hopen dit nog lang voort te zetten. Wij wensen jou veel plezier met de nieuwe huurders!

Plamen

Ze helpen me met alles naar mijn nieuwe woonplaats te verhuizen . Top bedrijf!

Reactie Tuitman Vastgoed:

Heel erg bedankt voor je positieve review! Wij wensen jou veel woonplezier toe op je nieuwe plek!

Ana Bob

Ok

Hi Ana,
We are very happy to hear that you are happy about our service! We hope you will have a nice stay with your friend in the Houseboat.

Iris Venekamp

Snelle en behulpzame communicatie

Reactie Tuitman Vastgoed:

Heel erg bedankt voor je positieve review Iris. Wij hopen dat je een leuke tijd gaat hebben in je nieuwe appartement en wensen je nog veel woonplezier toe.!

Iris van den Heijkant

Prettige communicatie

Reactie Tuitman Vastgoed:

Heel erg bedankt voor je positieve review Iris. Wij vinden het ook een prettige, gezellige samenwerking met jou en hopen dit nog lang te kunnen doen!

Hassan

Goed geholpen door Randy van Tuitman vastgoed. Ik zocht al een tijd een woonruimte maar kon niks vinden voor de goede prijs. Randy heeft mij uiteindelijk aan een woning geholpen en was heel... Goed geholpen door Randy van Tuitman vastgoed. Ik zocht al een tijd een woonruimte maar kon niks vinden voor de goede prijs. Randy heeft mij uiteindelijk aan een woning geholpen en was heel behulpzaam. De koffie was ook erg lekker.

Reactie Tuitman Vastgoed:

Bedankt voor jouw positieve review! wij wensen je heel veel woonplezier in je nieuwe huurwoning in Groningen

Janneke

Snel, betrouwbaar en vakkundig.

Reactie Tuitman Vastgoed:

Bedankt voor je positieve review! wij zijn heel erg blij met de samenwerking en hopen dit nog lang te kunnen doen :D.

Kevin

Reactie Tuitman Vastgoed:

Bedankt voor je positieve review Kevin, Wij wensen jou veel woonplezier toe in jouw nieuwe woning.