Koning

Erg goede, vriendelijke en snelle service!

Rosie

Randy heeft ons erg goed, snel en vriendelijk geholpen zo ver! :-)

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Hartelijk dank voor je positieve review Rosie! Wij wensen jullie veel woonplezier!

Bakema

Geweldige steun en goede resultaten!

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heelo erg bedankt voor je positieve review! We wensen jou veel woonplezier toe.

Schuurman

Nonchalant

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Heel erg bedankt voor je positieve feedback Elja Schuurman. Ondank een wat valse start hebben we er toch een erg mooie samenwerking van kunnen maken. De huurder is ook heel erg blij met jou... Heel erg bedankt voor je positieve feedback Elja Schuurman. Ondank een wat valse start hebben we er toch een erg mooie samenwerking van kunnen maken. De huurder is ook heel erg blij met jou prachtige appartement en onze service en heeft inmiddels al een aantal mensen naar ons doorgestuurd. De uitbetaling voor de huur en borg richting jou is vlot gegaan binnen 3 dagen en mijn collega heeft samen met jou nog een koolmonoxide melder opgehangen. Wij lopen niet weg om ook wat klusjes te doen en onze handen uit de mouwen te steken. Bij de overdracht van de sleutels samen met de huurders was je ook erg enthousiast over onze service richting de huurder. Wij vinden dat erg fijn om te horen. We wensen je veel plezier toe met de nieuwe huurders en jullie heel veel plezier nog in het prachtige Groningen Zuid.

Reactie Tuitman - Thuis in wonen:

Bedankt voor jullie positieve review! We wensen jullie heel veel woonplezier toe in het prachtige Haren!

Tristan Fraser-Bell

Very efficient and very helpful, great experience overall

Marco Gieskens

Prima bedrijf met een accurate en snelle service

Leonidas Zotos

Would be nice to be able to download the contact before signing

Willemijn

Wij hebben een slchte ervaring met dit bedrijf. Het heeft ons tijdens de verhuurperiode meer zorgen geleverd dan dat we zijn ontzorgd. Deze jongens komen hun afspraken betreft technisch beheer niet... Wij hebben een slchte ervaring met dit bedrijf. Het heeft ons tijdens de verhuurperiode meer zorgen geleverd dan dat we zijn ontzorgd. Deze jongens komen hun afspraken betreft technisch beheer niet na en zijn slecht bereikbaar. We hebben heel vaak aangegeven dat de communicatie beter moet wat niet is gelukt.