Probleemloos

vlotte afhandeling

eigenlijk zijn de kussens net te groot. beter zou zijn een rug van 40 cm in de tuinstoel

Goede kwaliteit, snelle en correcte levering

Uitstekend, snel geleverd.

Henriette van de Veerdonk-Oonincx

Geweldige ervaring de kussens zijn van hoge kwaliteit

de kwaliteit zeer uitstekend

Geen gevonden !!

keijser

Alles wordt keurig geregeld...

L. van der Schee

Gelukkig werkt hier wel iemand die, als je een fout in je bestelformulier maakt, vanuit het bedrijf de boel voor je kan corrigeren middels een telefoongesprek. Daarnaast is het product hoger in... Gelukkig werkt hier wel iemand die, als je een fout in je bestelformulier maakt, vanuit het bedrijf de boel voor je kan corrigeren middels een telefoongesprek. Daarnaast is het product hoger in kwaliteit dan verwacht, de kleur ervan is gelijk aan datgene wat je ziet op de site en het is snel geleverd.

Er is iemand die met je praat als je ze nodig hebt.

Wa hadden moeite met een bestelling, gingen terug i de site en uiteindelijk eruit en opnieuw weer gestart omdat een bestelling niet kon worden afgerond.
Bleek dat er een button ( Ideal) door...
Bleek dat er een button ( Ideal) door ons was overgeslagen. Toen stonden er ineens dubbel zoveel als besteld in het wagentje.

D de Graaff

Goed men heeft zeer snel en adequaat geleverd.

Jolanda Laan

Afgelopen week hebben wij 7 sets kussens besteld voor onze loungeset, de volgende dag hadden wij ze in huis. Prachtige kwaliteit en een zeer goede service! TOP!

Snelle levering, goede service, prachtige kwaliteit kussens!

Prima levering

Etten-Leur

Prima!

Goede kwaliteit tegen een aardige prijs

Er was een hapering in de leverantie maar dit is uiteindelijk tot tevredenheid opgelost!