Ilse van Wijngaarden

Het bedrijf is prima. De producten heb ik nog niet ontvangen. Dat is langer dan de 10 werkdagen

Ze bellen als iets niet duidelijk is.

Els V O

Prima communicatie,komen afspraken na,klantvriendelijkheid

Top kwaliteit , netjes afgewerkt.

Simone Weghorst

Super!

Kwalitatief goed. Zitcomfort; op maat gemaakt; keuze in stofsoort; denken met je mee. Misschien iets duurder maar gaat ook langer mee en maatwerk dus snap het.
Ook hondenkussen op maat laten...
Ook hondenkussen op maat laten maken, perfect, goed schoon te maken en die prijs niets duurder dan in de dierenspeciaalzaak.

Ik bestel nergens anders meer.

H. Kievit

We hebben eerder tuinkussens besteld (ongeveer 4 jaar geleden). Die zijn nog erg goed gebleven, dus de eerste kennismaking was goed. De website is makkelijk in gebruik. Bij de huidige bestelling heb... We hebben eerder tuinkussens besteld (ongeveer 4 jaar geleden). Die zijn nog erg goed gebleven, dus de eerste kennismaking was goed. De website is makkelijk in gebruik. Bij de huidige bestelling heb ik contact opgenomen voor advies. De telefoon werd direct opgenomen (dus geen wachtrij) en de vragen werden serieus behandeld.

persoonlijke aandacht, nadenken over wat de klant wil en eigen initiatief (stalen opsturen).

Ruud van der Maaten

Twee kussens op maat besteld voor banken steigerhouten eettafel. Helemaal tevreden mee!

Heldere website. Duidelijke communicatie. Goede kwaliteit. Maatwerk. levering op tijd.

Kemp

Heel goed! Via internet bestellen en netjes op tijd thuis geleverd

Werden nog even gebeld om eea te checken! Heel netjes! Netjes gemaakt ook de kussens

Suzanne

Zeer goed

Kussens van goede kwaliteit, zitten fijn.
Vriendelijk en behulpzaam bij telefonisch contact.

Zieleman

Super bedrijf mooie kwaliteit kussen

Super geholpen net product afgeleverd

Persoon X

Duidelijke website, snel geleverd

N de Vries

Goed...
bij de eerste bestelling geen mailtje ontvangen dat het kussen eraan kwam ,bij de tweede bestelling wel is toch wel fijn dat men op de hoogte word gebracht
de bidon leuk en attent...
Goed...
de bidon leuk en attent helaas bij tweede bestelling zat er geen bij

kussens zien er keurig uit!