Wil

Keurig en snel geleverd,

Service

Ruud Spuijbroek

Wederom via het net besteld en alles stond perfect en geordend voor ons klaar. Super

Uitstekende beschrijvingen van de producten en duidelijke informatie

Ed Verbree

Prima website, prima service

Groot assortiment

Roy

...

...

Gradus van Leeuwen

Snelle en goede levering, volgende keer weer

zeer snel

Jos van Straten

Prima bedrijf. Vorige week met chatbox Denise een bestelling geplaatst. Nieuwe vlonder van bangkiraihout. Aflevering precies de tijd volgens afspraak. Prima product geleverd. En niet duur. We hopen... Prima bedrijf. Vorige week met chatbox Denise een bestelling geplaatst. Nieuwe vlonder van bangkiraihout. Aflevering precies de tijd volgens afspraak. Prima product geleverd. En niet duur. We hopen natuurlijk wel dat het minstens 25 jaar meegaat.

Afspraken nagekomen. Niet de duurste.

jeroen zwagerman

Kwaliteit is elke x goed

Transport bedrijf die het brengen zijn ook super goed met hun service

Esther Hakfoort

Snelle levering, erg tevreden

Chris van Steenbergen

Positief

punctueel

Jos van der Heijden

Al het tuinhout voor mijn garageklus hier besteld. Er was even onduidelijkheid over planken die ook bij hun leverancier niet op voorraad waren. Is door tuinhoutdiscount keurig opgelost. Top service.... Al het tuinhout voor mijn garageklus hier besteld. Er was even onduidelijkheid over planken die ook bij hun leverancier niet op voorraad waren. Is door tuinhoutdiscount keurig opgelost. Top service. Daarna snel geleverd. Ook de Levering door Bos Dynamics werd keurig verzocht door deze logistieke partner. Complimenten!!

Assortiment, webshop. prijs, service en snelle en keurige levering. Kortom, het hele traject is prima voor elkaar.