Jos

4.5 jaar geleden 20 meter aan wilgenmatten gekocht, zag er goed uit en snel geleverd en makkelijk op maat te plaatsen, helemaal top dus.

Hoewel men meld dat de wilgenmatten tot wel 15...

Hoewel men meld dat de wilgenmatten tot wel 15 jaar meegaan: bij mij zijn ze na 4.5 jaar toch wel gaar.

Ik ga niet klagen, ik zal weer nieuwe bestellen want ik heb er 4.5 jaar van genoten en vele positieve complimenten over gekregen

particulier

Zeer snelle levering ! Dinsdagvoormiddag besteld, de woensdagvoormiddag reeds geleverd in België !

M.bankers

Ben tevreden

Particulier

Duidelijke site,producten goed omschreven,betaling ging heel makkelijk,al met al prettig "winkelen",snelle levering.

A.Willems

Snel en goed!

Marian

Zeer vriendelijk en oplossingsgericht

Nienke

Nu al een paar keer besteld (bamboe matten en twijgmatten): snel bezorgd, ziet er mooi uit. Ik had een verkeerde bestelling gedaan en ben meteen goed geholpen. Hele behulpzame medewerkers. Absoluut... Nu al een paar keer besteld (bamboe matten en twijgmatten): snel bezorgd, ziet er mooi uit. Ik had een verkeerde bestelling gedaan en ben meteen goed geholpen. Hele behulpzame medewerkers. Absoluut een aanrader dus.

Joost

Top, snel en makkelijk.