André van Ijzendoorn

Prima bedrijf, ruime keus in kwalitatief hoogwaardig spul.
Bij het afhalen prima advisering.

Op de website duidelijker aangeven welke bijkomende spullen bij een bestelling nodig zijn (i.c. welke maten schroeven, beslag etc

Goede kwaliteit hout, bij het afhalen prima geholpen

B van Haastrecht

Tuinafscheiding.nl biedt mooie kwaliteitsproducten voor een betaalbare prijs. Ik kan het bedrijf dan ook zeker aanraden.

Henk Laarberg

Top

Eerste levering zat een foutje, dit is meteen opgepakt, de dag na de melding is het juiste product geleverd.

Gerrie Hartog

Erg prettig, ik had de bestelling afgerond, echter na een paar dagen kwam ik er achter dat ik de draairichting van de bestelde tuinpoort verkeerd had doorgegeven. Gebeld om te vragen of dit kon... Erg prettig, ik had de bestelling afgerond, echter na een paar dagen kwam ik er achter dat ik de draairichting van de bestelde tuinpoort verkeerd had doorgegeven. Gebeld om te vragen of dit kon worden aangepast. En ja hoor geen probleem, nou dat noem ik nou services.

Ga zo door

Zo doorgaan

Jeroen Geerts

Prima~!

Stefan de Vries

Mooie tuindeur, binnen de gestelde levertijd geleverd. Makkelijk te installeren. Zeer tevreden.

Carsten Quist

Nadat ik gebeld had over de status zou ik terug gebeld worden. Dit is niet gebeurd en heb ik zelf opnieuw contact opgenomen

Erik de Ridder

Top producten tegen een mooie prijs. Ik vergiste me in de afstand, maar goed verzorgd.

gerard van der schaaf

Goed geregeld

op de site is de koko-wall schutting wat moeilijk uit te filteren, vooral om alle maten boven water te krijgen.

bedrijf maakt een betrouwbare indruk