Massagepraktijk Marcel Esser

Zeer tevreden

next to me

Mooi, zeer blij mee.

Praktijk Franchimont

Ik vind ze echt prachtig, maar ze hangen nog niet, omdat ik in de veronderstelling was dat er wel iets van een haak of gat in zou zitten (vooral omdat jullie aangaven dat er geen lijst nodig is voor... Ik vind ze echt prachtig, maar ze hangen nog niet, omdat ik in de veronderstelling was dat er wel iets van een haak of gat in zou zitten (vooral omdat jullie aangaven dat er geen lijst nodig is voor deze variant). Nu dat niet zo is, moet ik even bedenken hoe ik ze ga ophangen.

PreViOmas

Ben heel tevreden met de posters in Dibond uitvoering. Ze hebben een mooie, moderne en luxe uitstraling. Ze zijn overzichtelijk en rustig van kleur. In één oogopslag kan je het gebied zien waar je... Ben heel tevreden met de posters in Dibond uitvoering. Ze hebben een mooie, moderne en luxe uitstraling. Ze zijn overzichtelijk en rustig van kleur. In één oogopslag kan je het gebied zien waar je aandacht naar uitgaat.

Back in Balance

De oude gebruik ik nog dagelijks maar zijn hoog nodig aan vervanging toe. Dus gelijk de mooiste set besteld. De investering is een ‘no brainer’!

Hannah Bouma, Mindful Touch

De Dibond-versie ziet er prachtig, helder en luxe uit. Ik ben er superblij mee. En de nieuwste inzichten over afgeleide pijn zijn er in verwerkt. Heel fijn. Ik twijfel nog of ik de posters neer ga... De Dibond-versie ziet er prachtig, helder en luxe uit. Ik ben er superblij mee. En de nieuwste inzichten over afgeleide pijn zijn er in verwerkt. Heel fijn. Ik twijfel nog of ik de posters neer ga zetten of op ga hangen.

Massagepraktijk Apeldoorn

Onlangs vestigde ik mijn nieuwe praktijk in een volledig gerenoveerd jaren 30 gebouw. Ook het interieur is in jaren 30 stijl. Mooie witte wanden met zwarte ramen met de roede verdeling.
Toen...
Toen ik mijn bontgekleurde posters van Travell & Simons wilde ophangen kwam er ongezouten commentaar van de bouwvakkers. En eerlijk gezegd vond ik het ook wat onrustig. Daarbij vond ik het roze deel altijd al wat onduidelijk in combinatie met rode kruisjes.
Dit alternatief met prachtige graphics is duidelijk en behoudt de gewenste rustige uitstraling die ik graag zie in mijn praktijk. En niet onbelangrijk: Ik heb een volmondig akkoord van onze welgewaardeerde bouwvakkers.

Aline Kasteel

De set is bijzonder professioneel uitgewerkt en hoort in de praktijk. Ze hangt zichtbaar voor de cliënt naast de behandeltafel. Hierdoor kan ik cliënten beter en 'on the job' wegwijs maken in hun... De set is bijzonder professioneel uitgewerkt en hoort in de praktijk. Ze hangt zichtbaar voor de cliënt naast de behandeltafel. Hierdoor kan ik cliënten beter en 'on the job' wegwijs maken in hun lichaam. Ook kunnen we samen bedenken wat we gaan doen, het helpt in de samenwerking tussen mij en de cliënt!

Massagepraktijk Kihon

Eindelijk vervanging voor de oude posters van Travel & Simons. De nieuwste uitstralingsgebieden op dibond gedrukt. Echt een vooruitgang vergeleken met wat er hing!