Jurgen Amsterdam

Nadat wij spontaan hadden besloten om over te gaan op een traprenovatie hebben we google geraadpleegd. Nadat we verschillende website van meerdere bedrijven hadden bekeken bleek het nogal lastig... Nadat wij spontaan hadden besloten om over te gaan op een traprenovatie hebben we google geraadpleegd. Nadat we verschillende website van meerdere bedrijven hadden bekeken bleek het nogal lastig (invullen formulier) een prijsindicatie te krijgen om vervolgens platgebeld te worden door deze bedrijven. Hoe anders was dit na het eerste contact met Traprenovatie Nederland. zelfs het maken van een online afspraak voor het bezichtigen van de showroom was erg eenvoudig. In de showroom een uitleg over de verschillende opties, met de materiaalmonsters een trap bekleed... en dan nog voor en mooie prijs. Omdat wij dit toch wel snel wilden uitvoeren is de de eigenaar de agenda voor ons gaan doorlopen en vond een gaatje inde agenda zodat we niet erg lang op de uitvoering hoefden te wachten. Gisteren is de traprenovatie dan ook uitgevoerd. deskundig en vriendelijke monteurs en daarnaast werd er netjes en goed werk afgeleverd.

Wat ons betreft een aanrader als je op zoek bent naar een bedrijf voor het uitvoeren van een traprenovatie.

absoluut

uitstekend

Wat zijn de verbeterpunten van Traprenovatie Nederland

zou het echt niet weten.

Traprenovatie Nederland heeft 2 trappen bij ons gerenoveerd

Zeker

Hoe heeft u de kwaliteit van werken ervaren

Monteur Rudy kwam rustig en zeer professioneel over. Hij heeft heel hard gewerkt en het resultaat mag er zijn. We hadden nog een paar kleine punten na oplevering, maar die zijn zeer snel opgepakt en... Monteur Rudy kwam rustig en zeer professioneel over. Hij heeft heel hard gewerkt en het resultaat mag er zijn. We hadden nog een paar kleine punten na oplevering, maar die zijn zeer snel opgepakt en weggewerkt.

Wat zijn de verbeterpunten van Traprenovatie Nederland

Ik kan weinig bedenken op dit moment. We zijn zeer tevreden.

Uitstekend

Wat zijn de verbeterpunten van Traprenovatie Nederland

Eigenlijk heb ik weinig aan te merken, dus geen

Shelley

Prijs is realistisch en onderhandelbaar, fine monteur, keurig gewerkt, snel, netjes en vakmanschap afgeleverd!

Ja alles klopt!

Hoe heeft u de kwaliteit van werken ervaren

Perfect, keurige monteur die weet wat hij doet, zeer ervaren.

Nvt

langeslag

Wat een mooi bedrijf met vakkundig personeel

zeker

Hoe heeft u de kwaliteit van werken ervaren

helemaal top! Denken mee vakkundig en wat is Roy een topper die de trap gerenoveerd heeft!

geen ga zo door !

Maria van Deventer

Super fijn goed geregeld en prima kwaliteit

Heel erg goed

Wat zijn de verbeterpunten van Traprenovatie Nederland

Voor mij geen enkele. Top vakmensen, aardig denken mee en harde werkers

Jan Brouwers Roosendaal

Nvt

Mastropietro

Netjes,goede uitleg

Wat zijn de verbeterpunten van Traprenovatie Nederland

Heel mooi eindresultaat, maar qua interne communicatie wel nog wat te verbeteren. Doel hiermee op info showroom/ info verkoper en info verkoper/monteurs. Monteurs hebben heel klantgericht gewerkt en... Heel mooi eindresultaat, maar qua interne communicatie wel nog wat te verbeteren. Doel hiermee op info showroom/ info verkoper en info verkoper/monteurs. Monteurs hebben heel klantgericht gewerkt en aangekochte afdekstrips zijn hierdoor helemaal niet gebruikt.

Heel precies en klantgericht

Wat zijn de verbeterpunten van Traprenovatie Nederland

Zie hierboven qua afstemming communicatie