Bestellen via de site is en blijft lastig, af en toe is een (kleuren) toner slecht, schijnbaar niet altijd geschikt t.o.v. een originele, die geeft dan n.l. geen problemen?!

De prijzen en persoonlijke (telefoniste) contacten zijn goed.

Reactie Totaalinkt.nl:

Helaas komt het weleens voor dat ondanks de kwaliteitscontroles er toch toners in omloop zijn die een " defect" hebben.
Wij zullen dit dan altijd goed oplossen, het zij een nieuwe toner of restitutie.
Omdat de klant al vaker problemen met de betreffende toners heeft gehad hebben wij eind 2018 om verdere teleurstelling te voorkomen een restitutie aangeboden en geadviseerd om originele te gebruiken.

Het Totaalinkt Team

R. van der Linden

Goede kwaliteit inkt. Snelle levering!

Dennie Van Hassel

Top bedrijf snelle levering

nee kan alleen maar zeggen ga zo door

Ik ben zeer gecharmeerd door de professionaliteit van Toaalinkt en de door haar geleverde producten.

Totaalinkt is een 100 % betrouwbaar bedrijf, dat haar producten per direct en op uiterst zorgvuldige wijze levert. Ook de klantenservice is zeer correct en voorkomend waar het gaat om het verstrekken van informatie en het verlenen van garantie. De producten van Totaalinkt zijn kwalitatief uitstekend en qua prijzen zeer aantrekkelijk. Kortom, ik ben uiterst tevreden over dit bedrijf en haar producten en kan het echt bij een ieder aanbevelen.

Goed oke

goed oke

T0P alles perfect verlopen

Altijd goed en op tijd geleverd.

Gebruik dit product al verschillende jaren tot volle tevredenheid. Ik wil geen andere inkt meer. Na maanden op vakantie te zijn geweest doet de printer het nog prima.

Snelle levering. Nooit een probleem.

Correcte levering, correct product voor de prijs dat ik betaalde

Stipte levering