Jan Bierling

Super snelle levering van Lasertoner cartridges en dat voor een scherpe prijs, ben zeer tevreden en ook bij een volgende keer ga ik rechtstreeks naar Totaalinkt.nl

duidelijke website
snelle levering
en scherpe prijzen

J.P.A. Hetterscheit

Makkelijk te bestellen. Gelijk betalen en zeer snel geleverd.

Zoals altijd prima.

Service en bereikbaarheid zijn de sterke punten.

Cor Dijk

Snelle service en goede levering!

Bestelling wordt direct klaargemaakt en verstuurd.

Guido Wouters

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling.

Gerrit-Johan Sluijk

Dit mijn eerste ervaring en misschien mijn laatste!

Buiten dat ik mijn bestelinning heb ontvangen ben ik werkelijk niet tevreden aangezien mijn printer "HP Officejet 6500 Wireless" de cartridges niet herkend! šŸ˜ž

Reactie Totaalinkt.nl:

Naar aanleiding van de achtergelaten review hebben wij een aantal stappen, welke zou kunnen helpen het probleem op te lossen, naar de klant toegestuurd.
Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie terug mogen ontvangen.
Erg jammer gezien wij het probleem graag willen oplossen.

Het Totaalinkt Team

Hilfe

De prijzen zijn zeer concurrerend. Ik heb echter de indruk dat de toners niet echt geweldig zijn. Geven namelijk vlekken. De laatst bestelde toner vlekt heel erg. De gekochte drum is daarentegen...

Goedkoop en snelle bezorging. Kwaliteit is twijfelachtig.

Reactie Totaalinkt.nl:

Naar aanleiding van de achtergelaten review hebben wij contact opgenomen met de klant.
Het kan weleens gebeuren dat er een toner bijzit die ondanks de kwaliteitscontroles een defect heeft, wij hebben aangeboden het probleem nader te bekijken door een garantieprocedure op te starten.
Helaas hebben wij tot op heden geen gegevens terug mogen ontvangen en kunnen wij voor zover het probleem niet oplossen.

Het Totaalinkt Team

demuynck

Ik ben een zeer ontevreden klant,onlangs bestelde ik multiepack10maal voor mijn printer DCP-J4110DW.
ik haalde een patroon uit,stak ze in mijn printer,maar ze pasten niet(te dun).al hoewel de...

ja,het was allemaal mijn fout.ik ben terug een tevreden klant.

Gerrit-Johan Sluijk

Beste Totaalinkt medewerker,

Dank voor deze service en ik neem per direct mijn kritiek terug aangezien het nu wel werkt en dat zelfs zonder de harde reset. Ik heb de printer vanochtend...

De feedback die ik kreeg van Tataalinkt.nl na aanleiding van mijn eerdere kritiek!

Correct en snel