Moeilijk omdat oorzaak van klachten bepalend zijn voor het resultaat.

Luisterend, meegaand, opzoek naar oplossingen, vertrouwd

Je wordt serieus genomen en er wordt echt naar je geluisterd.

De therapeute leest zich m.i. niet in in het dossier. Dit blijkt bv uit het volgende feit: ben 2 x aan mijn rug geopereerd, mag bepaalde oefeningen, die de rug belasten niet doen. Krijg deze... De therapeute leest zich m.i. niet in in het dossier. Dit blijkt bv uit het volgende feit: ben 2 x aan mijn rug geopereerd, mag bepaalde oefeningen, die de rug belasten niet doen. Krijg deze oefeningen wel en moet iedere keer aangeven dat ik die niet mag doen....
Moet mijn conditie op peil houden, wegens de hersenbloeding, die ik gehad heb. Dit wordt niet echt in de oefeningen verwerkt m.i.

Door een hersenbloeding werden mijn ledematen minder bewegelijk en onvaster. De therapeut onderkende mijn probleem. Samen proberen wij de conditie te verbeteren.

Ab Kroon

Prima vakkundige en sympathieke fysiotherapeut. Heeft me goed geholpen en tevens de weg aan gegeven waar ik met oefeningen zelf verder kan gaan.

Begripvol/luisterend oor/effectieve behandeling.

Professioneel , snel, vriendelijk, duidelijk en geen extra behandelingen aangesmeerd. Wat kan ik nog meer willen?? Perfect.

Ik vond hem persoonlijk, betrokken en consentieus