Je wordt echt serieus genomen, Alles in samenspraak. Deskundigheid, goede adviezen

Lieve en volgens mij hele deskundige fysiotherapeut! Ze luistert goed waar ik tegenaan loop en geeft dan fijne adviezen. Zij is een optimistische en blije fysiotherapeut die de kijk op mijn ziekte... Lieve en volgens mij hele deskundige fysiotherapeut! Ze luistert goed waar ik tegenaan loop en geeft dan fijne adviezen. Zij is een optimistische en blije fysiotherapeut die de kijk op mijn ziekte een positieve wending heeft gegeven!??

Kennis van het ziektebeeld en een goed passende begeleiding bij het ziektebeeld ter onderhouding en verbetering van lichamelijke conditie.

Afhankelijk van de situatie en de persoon die ik zou willen aanbevelen. Wat vaag maar ik kan geen ander omschrijving vinden.

Goede begeleiding en uitleg, daar door gaat mijn revalidatie na een totale knieprothese heel voorspoedig.

Ik zal deze fysiotherapeut zeker aanbevelen, (het woord mogelijk, is niet van toepassing) deze is respectvol en integer in zijn benadering.