david Budé

Niks op aan te merken zeer goede service en snelle levering , ben een tevreden klant.

Zeer snelle levering

Niet van toepassing

Marcel Meezen

Goede service en snelle levering

Prijs/kwaliteit en kundige medewerker tijdens telefonisch contact.

N.v.t

Ronnie schellekens

Top producten maar levering duurt veel te lang (2 weken)

Duidelijke site met veel producten

Aanduiding levertijd, deze klopt niet

Wim Zonnekein

Goedkoop en snelle levering

Goed ingepakt

Paul

Vlot en simpel

Duidelijk wat betreft product en levering

Bij gegoten producten het gewicht erbij zetten

WIM PARYS

Aankoop, website, bestelling heel ok
Aflevering liet te wensen over (zie verder)

Goed aanbod en prijs

Levering niet gelopen zoals het hoort. Courier heeft niet aan huis geweest; wij waren ganse dag thuis maar courier heeft niet aangebeld en ik vermoed sterk dat het pakket onmiddellijk naar... Levering niet gelopen zoals het hoort. Courier heeft niet aan huis geweest; wij waren ganse dag thuis maar courier heeft niet aangebeld en ik vermoed sterk dat het pakket onmiddellijk naar ophaalpunten is gebracht. Mijn vermoeden lijkt bevestigd door verantwoordelijke van ophaalpunt die me vertelde dat dit wel vaker voorkomt met de pakjescourier. Ik betaalde voor thuis levering en heb nog zelf om het pakje moeten gaan.

Lichelle Gijsbers

Makkelijk besteld en snel bezorgd. Kwaliteit doos mag verbeterd worden

Goed gereedschap

Doos waarin het verstuurd was was te slap en werd kapot bezorgd. Gereedschap leek verder in orde.

Erik Blaauw

Bagger qua aftersales. Wil je daar een aangekocht retourneren, dan kan dit pertinent niet. Toolsvoordelig is een bedrijf met en zogenaamde zwart / wit visie. Namelijk alleen doen wat juridisch... Bagger qua aftersales. Wil je daar een aangekocht retourneren, dan kan dit pertinent niet. Toolsvoordelig is een bedrijf met en zogenaamde zwart / wit visie. Namelijk alleen doen wat juridisch omkaderd is. Wanneer je daar zakelijk wat koopt, heb je geen recht meer op retourneren. Dat zegt de wet. Zij voeren de wet blijkbaar letterlijk uit. Daar zit geen aspect van klantvriendelijkheid of flexibiliteit in. Bagger dus. Wij hebben dit nog in geen 15 jaar bij een bedrijf meegemaakt.
Met deze mannier van denken loop je dan ook tegen latere garantie problemen daar aan. Dan wordt de letter van de wet ook uitgevoerd en enige service of wat dan ook kun je daar dan ook wel vergeten. Dat 'ademt' wat mij betreft de sfeer daar.
Eens en nooit weer bij toolsvoordelig.