berre

Dit is een winkel die echt nog moeite doet voor haar klanten.

Klantgericht. Goede communicatie. Ze snappen wat je nodig hebt en denken in jouw voordeel.

Geen. Ik koop hier al langer en ga dat zeker blijven doen.

Sander

Super

Duidelijke communicatie en fijne helpdesk

Richard

Duidelijke site, makkelijk bestelling te plaatsen

Produkt was iets later leverbaar maar werd hiervan direct en duidelijk van op de hoogt gehouden. Uiteindelijk kwam het toch nog iets eerder dan verwacht. Top.

?

Van Der Zwijgen

Slechte dienst na verkoop

groot aanbod

zeer slechte dienst na verkoop

Reactie ToolMax.nl:

Beste,
Beste,
Allereest vervelend dat u niet tevreden bent over onze aftersales en hiervoor excuses! Wij proberen ons te onderscheiden in service en aftersales en betreuren om dit te horen. Kunt u ons een e-mail sturen met in de titel: "Mail a.d.h.v. review?" dan kan ik kijken of ik nog iets voor u kan betekenen!
Nogmaals onze excuses!

Bekkedam Service en Verhuur

Correct gehandeld

snel en duidelijk

Evo-Technics

Defekt Makita toestel opgestuurd ter herstelling en lag na 14 dagen nog altijd bij ToolMax. Gebrek aan personeel en ongelooflijk druk ?

Dit moet nog blijken.

Verkopen is één ding, service leveren is niet sterkste punt.
Zo verlies je klanten.

Matthijs

Goed aanbod, slechte communicatie en levering

Goed aanbod, relatief veel voorradig

Communicatie over levertijden

Jeffrey

Koop hier geen DeWalt sets met koffer

Site oogt netjes

Toolmax stelt zelf sets van een DeWalt body en willekeurige TSTAK koffer samen, wanneer je een officiële set koopt. Het bijbehorende exemplaar heeft een inlay die bij het apparaat hoort en perfect... Toolmax stelt zelf sets van een DeWalt body en willekeurige TSTAK koffer samen, wanneer je een officiële set koopt. Het bijbehorende exemplaar heeft een inlay die bij het apparaat hoort en perfect past, maar bij Toolmax kan je maar zo een koffer krijgen die zo ongeveer past. Rammelt je mooie gereedschap lekker door de koffer... Excuus is leveringsproblemen, maar dit (b)lijkt eerder een voor Toolmax financieel lucratieve actie. Heb met veel moeite en na maanden wachten eindelijk de juiste bijbehorende (en bestelde) koffer ontvangen. Melding gemaakt bij DeWalt zelf, die is ook niet te spreken is over deze praktijken. Afrader!

Jan Klaasen

Houdt zich niet aan de GDPR: legt profiel aan voor een "gast bestelling" en schrijft mensen in voor de nieuwsbrief ondanks dat ze het vinkje moeten uitzetten.
Geen noemenswaardige...
Geen noemenswaardige privacyverklaring en geen DPO aangestelt.

Zich aan de wetgeving houden

Anja

Geen eerlijk bedrijf