Eerste bestelling, vlotte samenwerking

grote keuze sterke prijzen

J. Schrama

Ik ben erg tevreden. Zie hieronder de sterke en zwakke punten. Het bestelproces is makkelijk, de accountinformatie met bestelstatus is uitvoerig en goed. Klantenservice is vriendelijk en presenteert...

Overzichtelijke site, goede zoekfunctie, uitvoerige beschrijving en foto's bij de producten, goede voorraadinformatie, goede prijs, uitvoerige bestelstatus beschikbaar en handig spaarsysteem.

De voorraadinfo is over het algemeen goed. Bij 1 product was dat niet het geval, waardoor mijn bestelling lang niet verzonden werd. Toolmax heeft toen zelf de bestelling opgeknipt en het merendeel alvast opgestuurd. Heel goed!

De verwachte leveringsweek wordt niet ge-update bij de status van je bestelling. dat zou beter kunnen. Verder alleen maar tevreden.

Bouwbedrijf

Prima, Dik voor elkaar. Vrijdag avond besteld Zatewrdag voor de middag in huis.

snelle levering

Van Doorn

De afspraak is volgende dag bezorgen
Maar ik heb het vrijdag besteld en nu maandag avond nog niet binnen en volgens track en is er nog geen tijd of datum bekend van levering
Ik heb wel...

Ja hou je aan de afspraak dan koop ik de volgende keer misschien weer bij jullie
En hoe kan ik nu op de volgende vragen antwoorden als het nog steeds niet binnen is

Reactie ToolMax.nl:

Het leveren van de bestelling op de volgende dag is alleen van toepassing op artikelen die wij voorradig hebben liggen en als de betaling is voldaan. U had gekozen om het geld via de bank naar ons over te schrijven. Wij hebben het geld daardoor pas op 24 juni op onze rekening ontvangen. Wij hebben toen direct uw bestelling verwerkt en verzonden. Uw bestelling is vervolgens op 25 juni om 8.04 uur bij u afgeleverd door PostNL.

Michael

Ben snel en vakkundig geholpen.

Producten zijn netjes en op tijd verzonden.
Retour is netjes afgehandeld en me nieuwe producten netjes snel verzonden nadat ik een verkeerde...

Snelle verzending
Goede communicatie
Scherpe prijs
Goed verpakt

P Schouw

Patrick De Beule

Correct, snel en geleverde machine was netjes verpakt. Gewoon Top!

Direct reactie op bestelling

Robert Jan

Goede prijzen en snel verzonden.

Snelle verzending tot laat in de avond

Karel

Prima.

Aantrekkelijk prijs.

J.M. Geelhoed

Duidelijke website, gunstige prijzen. Vrijdag accuboormachine besteld werd zaterdag voor twaalf uur al geleverd.

Levering op aangegeven datum.

Zou het zo snel niet weten.