Tino van Dam

Top service! Dewalt accuboormachine besteld, tegen de laagste prijs op internet. Volgende dag in huis.
De set werd geleverd met een acculader met Engelse stekker en verloop naar EU stekker....

Snelle levering. Scherpe prijsstelling. Uitstekende service.

R.Bizih

Ladder besteld bij toolmax die binnen 2 werkdagen binnen zou moeten zijn deze wordt vervolgens pas na 4 dagen geleverd, half in de plastic bepakt en de helft niet.
Vervolgens merk ik dat de...

Hele onaangename ervaring met Toolmax

Product niet goed,
dan zonder gezeur geld terug geven.

Reactie ToolMax.nl:

Bij de ladder die u heeft besteld stond een levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Wij hebben de ladder helaas inderdaad een dag later pas kunnen afleveren. Onze excuses daarvoor. Wat betreft de lengte van de trap. Hij is 7 meter hoog en daardoor krijg je een werkhoogte van 8.2 meter, omdat volgens de producent van de ladder de lengte van een gemiddeld persoon er bij opgeteld wordt. Dit is een algemene berekening die alle producenten van ladders hanteren en welke informatie wij van hen ook op de website vermelden.

Wat betreft de retourzending. Wij krijgen dagelijks een heleboel retourzendingen, hiervoor wordt getekend na ontvangst. De inspectie van de goederen gebeurt op een later moment, omdat de chauffeur niet kan wachtten totdat elk pakket is nagekeken, want dit kost uren de tijd. Dit werkt zo bij elke webshop. DHL zal namelijk bij Wehkamp bijvoorbeeld ook niet wachtten totdat alle pakketten zijn gecontroleerd, want dan moeten alle dozen worden opgemaakt en worden beoordeeld of de kleding bijvoorbeeld is gedragen.
Toen wij uw retourzending gingen controleren bleek dat de ladder onverpakt retour was gestuurd. Er zat helemaal geen bescherming omheen. Wij hebben de ladder verpakt (in bubbelfolie) bij u afgeleverd om beschadigingen te voorkomen. Doordat u de ladder onverpakt retour heeft gestuurd zijn er tijdens het transport allemaal beschadigingen gekomen op de ladder. Dit komt door het feit dat de ladder verschillende malen van vrachtauto in vrachtauto wordt geladen en door het sorteerproces van de vervoerder moet. Bij de retoursinstructies staat daarom ook vermeld dat u de zending goed moet verpakken. Doordat de ladder nu voor ons onverkoopbaar is geworden kunnen wij u daarom ook niet het gehele aankoopbedrag vergoeden. Daarom is er een voorstel gedaan van een vergoeding van 65%. Zou u de ladder goed hebben verpakt en er zouden dan beschadigingen zijn opgetreden zou u gewoon 100% vergoeding hebben ontvangen, want dan zijn de beschadigingen aangebracht zonder dat u dat te verwijten valt.
Wij hopen met u tot een goede afwikkeling te komen.

Justin Plas

Erg snelle levering ! Je kunt het laten bezoren waarneer jij dat wil . Product voldoet aan de omschijving bestellen betalen en volgende xV thuis ???

Alles word duidelijk aangegeven bij de omschijving . En op je account vind je altijd je bestelde product weer. Is zeer handig wanneer je er een onderdeel voormodig bent b.v.b

Tot op heden niks.

Piet Rijnbeek

Eigenlijk onnodig, eenieder die met dit bedrijf te maken heeft gehad kan hier maar een oordeel over geven "Uitstekend"

Prima begeleiding en tijdige informatie, indien door wat voor oorzaak dan ook, er iets later geleverd gaat worden.

Ik kan het niet bedenken

Sebastiaan Van Den Oever

Goede ervaring.
snelle levering en netjes verpakt.

creatief met de transport verpakking.
waardoor het ophalen bij het afhaal punt makkelijker was.

ik vond het jammer dat niet alle stikkers op de Mboxen zaten
was op de foto anders.

H. Bouland

Correcte verwerking van de bestelling en snelle verzending

Snelle verzending en makkelijk retour beleid

Assortiment soms moeilijk te overzien op de website.

Gijs

Verademt goed

Snelheid

Super geholpen nadat bestelling niet klopte. Probleem werd dezelfde dag opgelost!

Nadat bleek dat bestelling niet compleets was dezelfde dag ontbrekende geleverd.

Regelmatig bestellen we hier gereedschap

von Banchet

Aangename en betrouwbare webshop voor al mijn gereedschap behoeftes..

ToolMax is voor mij echt een aanwinst in het aanbod van professioneel gereedschap en accessoires. Heb tot nu toe alles kunnen bestellen wat ik nodig had. ik sta nog steeds versteld van de supersnelle verzendingen van mijn bestellingen met raket-je-pakketje.

ToolMax' service is klantgericht en voeren daardoor een zeer tolerant beleid ten aanzien van betalen en retourservices.

Dit alles heeft mij ervan overtuigd dat deze webshop een van de beste, zo niet de beste webshop in hun branche is!

Ik mis 0.76 mm lamellen- en schuurschijven voor mijn Bosch 12 volt haakse slijper.