Joop Keijzer

Goed hoor naar verwavhting

Duidelijkheid op de site

Goedkoper worden

F. Docter

Site snel gevonden. Verlekkerd bladeren. Wil alles wel kopen.

Surfen over de site is makkelijk. Rekening houdend met de pandemie, werd alles redelijk snel geleverd.

Niet alles was makkelijk te bestellen. Vooral de: “dit kan je er ook bijbestellen”. Was het nou erbij of niet? Was ook niet 100 % duidelijk of, en hoeveel er nou uiteindelijk bijzat op de pagina... Niet alles was makkelijk te bestellen. Vooral de: “dit kan je er ook bijbestellen”. Was het nou erbij of niet? Was ook niet 100 % duidelijk of, en hoeveel er nou uiteindelijk bijzat op de pagina van het winkelmandje.

Jelle Van der heide

Makkelijk

Sneller verzenden

Hele goede service en snel verzonden

zeer tevreden over tomos parts

zal het zo niet weten

Thijs Lenderink

Ik ben blij en tevreden met de producten die ik koop bij Tomos parts.

Alleen ik krijg nooit een ontvangst e-mail en verdere mails met de datum en tijd wanneer het aankomt…

Ik ben blij en tevreden met de producten die ik koop bij Tomos parts.

Ik ben het goede e-mail adres in gevuld.
Ik krijg het product wel altijd binnen na een paar dagen, maar het voelt dan niet fijn als ik op het product wacht.
Bij andere bedrijven krijg ik wel een e-mail.

Dat is wel een minpuntje, maar ik vertrouw nu op dit bedrijf, dus ik vind het niet erg
Maar fijn vind ik het niet.

Hopelijk helpt dit u

Met vriendelijke groet

Goede producten en niet al te duur

Ontvangst bericht sturen en wanneer het aankomt

Peter G de Vries

Goede service,na verkeerde bestelling de volgende dag gebeld was helemaal geen probleem.super opgelost 👍👍👍

Duidelijk over alles

Doorgaan zo

Snelle levering en niet te duur

Bink Berkhof

Goeie producten fantastisch omschreven verzending kan soms nog wel even duren maar verder ecbt top

Goeie beschrijving

Snellere verzending

Patrick Steen

1 woord
PERFECT

Goede kwaliteit
Goede beschrijving en service ook perfect

Voor mij was alles perfect

Ron Smits

Dat is wel aardig goed, ik heb tot nog toe alles bij tomos-parts besteld i.p.v. bij zijn conculega's. Wel valt me op, dat een grotete bestelling langer op zich laat wachten.

- Uitgebreid
- Goede bereikbaarheid
- Vriendelijk

Met de app wil de ideal betaling niet lukken via mij Rabobank. Deze blijft hangen op het moment dat ik wil betalen. Ik moet dan vie de website naar mijn winkelwagen om te betalen. Ik zeg niet dat... Met de app wil de ideal betaling niet lukken via mij Rabobank. Deze blijft hangen op het moment dat ik wil betalen. Ik moet dan vie de website naar mijn winkelwagen om te betalen. Ik zeg niet dat dit per definitie bij TP ligt, kan ook bij Rabobank, of bij iDeal liggen.
En ik ben erg veel luxe gewent, dat een bestelling dezelfde dag, of een dag later verzonden wordt. Dit is bij TP helaas ook niet het geval.