Had je voldoende aan de informatie op de website?
Wat vond je van de snelheid van levering?
Werd je voldoende geinformeerd over het verloop van je bestelling?
Hoe heb je onze service ervaren bij het leveren?
Heb je Tom & Lilly als een klantvriendelijk bedrijf ervaren?

Top!

nvt

Zeer klantvriendelijk, onze kast is netjes geleverd en na het leggen van onze nieuwe vloer is het bedrijf speciaal teruggekomen om de kast in elkaar te zetten!

Neslihan Korkmaz

Jeannette Van der Hee

Heel erg goed

Nee

Margot Rippen

Vlotte levering. Leuk verpakt. Mooi speelgoed, anders dan anders.

Let op bij het inpakken in een doos, dat je wat ruimte laat bij de opening waar wordt dicht getapet. Ik sneed met een mesje door de verpakking van het muisje :-( Dat was jammer en niet nodig geweest... Let op bij het inpakken in een doos, dat je wat ruimte laat bij de opening waar wordt dicht getapet. Ik sneed met een mesje door de verpakking van het muisje :-( Dat was jammer en niet nodig geweest als het zakje met de muis aan de zijkant in de doos was gelegd.
Puntje van aandacht dus. Verder zeer tevreden hoor!

Super! Chiel and his team are friendly and very reliable!

None

Michel

Fijn contact, geheel conform wens en keurig afgeleverd. Erg tevreden!!

Geen verbeterpunten.

Levertijd stond niet bij mijn product vermeld.

Reactie Tom & Lilly:

De meeste producten op onze website zijn op voorraad en dat staat dan ook bij het product vermeld. Versturen gebeurt dan altijd asap en ontvangt de klant het de dag erna of in ieder geval binnen... De meeste producten op onze website zijn op voorraad en dat staat dan ook bij het product vermeld. Versturen gebeurt dan altijd asap en ontvangt de klant het de dag erna of in ieder geval binnen enkele dagen.
Indien een product niet op voorraad is of zoals bij vele meubels waarbij een product sowieso besteld moet worden dan staat er een levertijd vermeld.
Zou dat niet voldoende zijn?

Snelle levering, mooie kwaliteit!