Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Wij zijn zeer tevreden over alles

Slechte ervaring in 2015 voor dubbel service Contact bij 2 liften. Nu slechte ervaring in de afhandeling van een overleden gebruiker. Hou er rekening mee dat als er betaald is, de service minimaal... Slechte ervaring in 2015 voor dubbel service Contact bij 2 liften. Nu slechte ervaring in de afhandeling van een overleden gebruiker. Hou er rekening mee dat als er betaald is, de service minimaal wordt.

Helaas worden negatieve ervaringen verwijderd.

WT de Vries

Wat moet ik opschrijven? Uitstekend bedrijf en de Swing is voor mij als terminaal prostaatkankerpatient ONmisbaar!

H.D.L.

Eerste gesprek met uitleg en inmeten zeer goed. Aflevering, materialen en montage zeer professioneel. Vriendelijke monteur.

G.H.D.W

Vanaf het eerste contact (afspraak voor bezoek adviseur) tot het vertrek van de monteur die alles heeft geïnstalleerd en uitgelegd. Prima communicatie, nakomen van afspraken en de begeleiding bij... Vanaf het eerste contact (afspraak voor bezoek adviseur) tot het vertrek van de monteur die alles heeft geïnstalleerd en uitgelegd. Prima communicatie, nakomen van afspraken en de begeleiding bij aankoop en installatie. Perfect.

J.P.V.T.

Zijn altijd vriendelijke en behulpzaam.