Service
Kwaliteit product
Bezorging

Netje op tijd geleverd, goed verpakt en een prachtige aanvulling op de lampen die we al hebben

Zoals altijd snel geleverd en goed verpakt.
Erg fijn dat er ook lampen bij zitten.

Goede communicatie. De lamp is prachtig en was zeer goed verpakt.

Vriendelijke, correcte en hulpvaardige afhandeling en informatie.

Het assortiment is zeer breed en de betaling en aflevering van artikelen gaat vlot.

Sfeervol en leuk model.
iets gelig licht bij model nature, omdat het bijna een bol is, maar fantastisch model.
Tulp ook erg leuk.
Ik krijg veel complimenten en vragen waarvandaan.

Wij waren net de trotse eigenaars van onze derde lamp van Tiffany Lampenhuis geworden, toen we ontdekten dat er iets mis was met het aan/uit knopje. We melden dit en de volgende dag al werd er een... Wij waren net de trotse eigenaars van onze derde lamp van Tiffany Lampenhuis geworden, toen we ontdekten dat er iets mis was met het aan/uit knopje. We melden dit en de volgende dag al werd er een nieuw knopje bezorgd. Helaas paste die niet; weer prima communicatie en vandaag werd er een nieuwe lamp bezorgd (behalve het glaswerk) en met, heel fijn, een aan/uit knopje dat daadwerkelijk werkt. Niks

Snelle service, vriendelijke mensen, erg fijne lamp
Snelle service, vriendelijke mensen, erg fijne lamp
Ik was graag langsgekomen om de lamp te kopen, maar vanwege de lockdown ging het anders. Zeer tevreden en ga wel een keer kijken in de winkel of er nog iets voor me is