Marije

Ik was al lange tijd op zoek naar een ring die bij de antieken ring van mijn moeder past. Eindelijk vond ik die in de webshop van Tieman Juweliers. De ring was helaas wel te groot, maar op maat... Ik was al lange tijd op zoek naar een ring die bij de antieken ring van mijn moeder past. Eindelijk vond ik die in de webshop van Tieman Juweliers. De ring was helaas wel te groot, maar op maat maken was geen enkel probleem en bovendien kostenloos. Binnen drie dagen werd de ring bij mij thuis bezorgd, super snel! En hij is prachtig, ik ben er heel blij mee!

Ik ben ontzettend goed, snel en fijn geholpen en kom hier zeker nog een keer terug!

H. van der Linden

Plezierig geholpen bij de aankoop van een paar gouden oorhangers en een collier. Ik vind dat Tieman echt mooie en bijzondere artikelen aanbiedt. Ik ben wel verdrietig omdat ik een van de oorhangers... Plezierig geholpen bij de aankoop van een paar gouden oorhangers en een collier. Ik vind dat Tieman echt mooie en bijzondere artikelen aanbiedt. Ik ben wel verdrietig omdat ik een van de oorhangers al binnen 24 uur op straat verloor en ondanks oproepen via apps deze niet meer is gevonden.

Drifa

Reageert snel, vriendelijk en snelle service. Ik koop zeker snel weer wat.

Quintus

Fijn contact en snelle zending

Jeroen

Zeer tevreden ze hebben een zegelring (erfstuk van mijn vader) die Total loss was in perfecte staat terug gebracht. Zeer trots Jeroen

Richard

Fijn contact!

Yildiz

Eerlijk , transparant en snel !

Jemma Blonk-Pacudan

Zeer snel levering en heel mooi verpakt Top juwelier