1971 beoordelingen

1971 Reviews

Helaas niet Ga zo door!

Snelle levering, goed product !

Conny Bol

Snelle levering en goede kwaliteit

Wahid

Thanks voor snelle afhandeling

Prima levering en producten

Neen

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Martijn

Verstuur pakjes met Postnl, die is veel fijner dan DHL :)

Snelle service!

Tim de Waard

Ga zo door!

Geweldige service en advies. Doen wat ze zeggen en geen woord overdreven. 2undr Power shift boxers gekocht. Geweldig product. Kon vlot omruilen voor de juiste maat.

Peter-Jan

Nee

snelle levering, duidelijke mailbevestiging. Gewoon goed geregeld!

Ik ben op zoek naar een vest van merino wol. Gaan jullie dat ook verkopen? (voor vrouwen)
Heb laatst een hemdje met spagettiebandjes van merino bij Bil.com gekocht, omdat jullie dit niet verkopen. Zelf vind ik shirts met lagere nek (Siren) erg prettig en kortere mouw (nu is de mouw van het shirt met korte mouw ongeveer 15 cm en ik zou 7 a 10 cm lengte wel fijner vinden) en ben ik dus op zoek naar hempjes van merino en leggings van merino voor onder een rokje)

overzichtelijke website, mooie kwaliteit, goede service

Anouk

Ga vooral zo verder!

Een superservice!
Voor vragen stuur je een mail en krijgt vrijwel meteen antwoord, zelfs in het weekend!
Kunnen veel bedrijven van leren...

Anton van der Gaag

Mijn complimenten voor de aangename manier waarop jullie communiceren! Jullie enthousiasme is duidelijk merkbaar in de e-mails die ik van jullie ontvang. Ga door op dezelfde aanstekelijke manier,... Mijn complimenten voor de aangename manier waarop jullie communiceren! Jullie enthousiasme is duidelijk merkbaar in de e-mails die ik van jullie ontvang. Ga door op dezelfde aanstekelijke manier, zou ik zeggen :-)

Daniel en Jessica zijn ter zake kundig, snel in het beantwoorden van vragen en de levering is eveneens snel én accuraat. Aftersales is fenomenaal.
Als je iets zoekt dat zij niet direct in het...
Als je iets zoekt dat zij niet direct in het assortiment hebben, zijn ze graag bereid moeite voor je te doen om het gezochte artikel toch te kunnen leveren. Echt een hele grote aanrader, deze webshop. Als ik voor het sporten of motorrijden thermokleding nodig heb of ondergoed of sokken dan kijk altijd eerst bij Thermowear.