Suze Dijk

Het waren duidelijke, directe docenten. De benodigde dingen werden er goed ingestampt. Het was wel vermoeiend, als je alles tot in de puntjes mee wil krijgen (achteraf was het denk ik niet heel erg... Het waren duidelijke, directe docenten. De benodigde dingen werden er goed ingestampt. Het was wel vermoeiend, als je alles tot in de puntjes mee wil krijgen (achteraf was het denk ik niet heel erg als je iéts minder gedetailleerd oplette). Maar het is zeker noodzakelijk om zelf ook goed mee te doen en actief te zijn. Zelf vind ik het fijn om dingen goed uit te pluizen, voor een optimale voorbereiding. Maar ondanks dat je dat dus hierbij niet hoefde te doen (de belangrijkste dingen werden zo vaak herhaald, dat ze wel moesten blijven hangen), is het toch gelukt om te slagen!! :)

S

In 1x geslaagd dankzij de cursus

Tasnim

Het is heel leerzaam en als je heel goed oplet en heel goed luistert naar wat de docent zegt en sla je die goed op dan slaag je 100%

Hugo Van Der Zanden

Meneer legt goed en duidelijk uit, komt steeds terug op vragen.

N Posthuma

Ik vond het een goede, interactieve les manier. Met het voordeel dat ik al wat achtergrond kennis had heeft het er voor gezorgd dat ik de les goed kon volgen. Ik ben geslaagd na de cursus, mega... Ik vond het een goede, interactieve les manier. Met het voordeel dat ik al wat achtergrond kennis had heeft het er voor gezorgd dat ik de les goed kon volgen. Ik ben geslaagd na de cursus, mega bedankt Theorie Garant

Lieke

Heel fijn! In een keer geslaagd!

Theoriegarant

Het is mij zeer goed bevallen, aanrader voor andere!

Aleyna

Er wordt op een leuke manier les gegeven waardoor alle info blijft hangen

Ian

Erg prettig. Het is even goed opletten, maar daarvoor krijg je er wel iets voor terug.

Theoriegarant

Werkvorm paste niet echt bij me maar wel geslaagd.