Kwaliteit product

Hilde Steyaert

Zeer mooie kader, en zeer snel geleverd.Ik had een probleempje bij het inkaderen. Ik heb even gebeld en ik ben zeer goed geholpen.

Goeie service en mooi produkt

Anita Van Puyvelde

Alles in orde!

Correct en vlug geleverd zoals aangegeven.

Wim Van Isacker

Heel tevevreden van de keuzmogelijkheden en de uiteindelijke kwaliteit van wat geleverd is

Heel groot aanbod op maat

G. Maes

Alles is makkelijk en vlot af te handelen via de web shop. Ruime keuze en alles is netjes gedocumenteerd waar dat nodig is, zo moet je niet zelf gaan rekenen wanneer je een passe-partout in je... Alles is makkelijk en vlot af te handelen via de web shop. Ruime keuze en alles is netjes gedocumenteerd waar dat nodig is, zo moet je niet zelf gaan rekenen wanneer je een passe-partout in je fotokader wil. Een aanrader en ik kom hier zeker terug!

Goede webshop, duidelijke documentatie, correcte communicatie, snelle verzending, goede verpakking, museumglas op maat

Michael TAS

Positief

Kwaliteit en service

Nadine Van Eeckhoudt

3 lijstjes op maat besteld

Maatwerk

Lieve Van den Eeckhout

Zoals altijd zeer tevreden. Het passpartout was aan de binnenrand 1 cm te klein. Doordat je je aanvraag naderhand niet meer kan visualiseren kan ik niet uitzoeken of de fout bij mij of de frameshop... Zoals altijd zeer tevreden. Het passpartout was aan de binnenrand 1 cm te klein. Doordat je je aanvraag naderhand niet meer kan visualiseren kan ik niet uitzoeken of de fout bij mij of de frameshop ligt. Volgende keer toch even telefonisch overleggen.

Stipte levering op het vooropgestelde tijdstip

ilde herrygers

Zeer goed

maatwerk, goede verpakking bij verzending

Sanne Vanhellemont

Super ! Eerste ervaring, maar mooi werk !

Volgens afspraak, mooie kwaliteit, levering aan huis😯, netjes verpakt en vriendelijk

Helene Paquet

Bonne expérience, mais le cadre choisi était trop fin par rapport à la taille, et j'ai du payer un supplément, c'était une bonne communication mais pour 20€ j'aurai espéré un geste commercial.

Rapidité et qualité