Nathalie Iwens

Positief

Klantvriendelijk, communicatief

Wat zijn onze verbeterpunten?

Spaarprogramma, lastig om steeds het klantennummer in te geven

Bedankt voor de feedback.
Je hoeft het klantennummer niet in te geven hoor. De klantenkaart is automatisch gekoppeld dmv het emailadres.
Wanneer je inlogt op jouw online account en je klikt...
Bedankt voor de feedback.
Wanneer je inlogt op jouw online account en je klikt onderaan op het kopje klantenkaart, dan kan je daar alles vinden van de klantenkaart.
Mocht het niet lukken of je hebt vragen, aarzel zeker niet om ons te contacteren.

gert

Snel en duidelijk

veel aanbod, soorten

Wat zijn onze verbeterpunten?

momenteel veel producten niet voorradig

Bedankt voor de feedback.
Klopt, er zijn momenteel heel wat producten niet voorradig, dit heeft enerzijds te maken met de Brexit, en anderzijds ook een aantal fabrikanten van snacks die momenteel ook met een slechte bevoorrading kampen.
Beide dingen waar we jammer genoeg weinig aan kunnen veranderen, we hopen uiteraard dat de producten snel weer terug in voorraad zijn.

Eva Schepers

Super

petra sallaerts / Fitdogs.be

Super goede ervaring.

ruim assortiment en snelle levering

Anita Colbrant

Zeer goed

Goede kennis van de producten. Altijd stipt bij leveringen

zou ik niet weten

Brett Verhestraeten

Wij kopen al onze hondenvoeding bij the Doggy shop.

Persoonlijk voedingsadvies, online bestellen en aan huis leveren

Wat zijn onze verbeterpunten?

Aanbod voor katten mag groter.

Geysels Anne-Rose

Heel positief

bereidweillig om mee oplossingen te zoeken voor je huisdier

Wat zijn onze verbeterpunten?

parking, ligt hellend met een paal, maar daar kan niet echt veel aan gedaan worden

Bedankt voor de feedback.
De parking watert inderdaad af naar de straat en de goot, anders zou dat niet ideaal zijn als het water in de winkel loopt :-) en de verlichtingspaal die vooraan op de straat staat is van de provincie, dus die kunnen we jammer genoeg niet verzetten... Moest dat kunnen, had die al lang verzet geweest :-)

Nieuwejaers

Fantastisch

Altijd vriendelijk en professioneel

Nina

Koeiensnuit besteld en iets helemaal anders gekregen.. zonder te weten wat dit is, er stond geen info op. Geen idee of de koeiensnuiten op waren of dat er een foutje gemaakt is.

Goede levering

Wat zijn onze verbeterpunten?

Orderds goed nakijken ofwel klant informeren dat product op is

Bedankt voor de feedback.
Wat jammer dat u niet even contact heeft opgenomen met ons zodat we de kans kregen om onze fout recht te zetten. Er werden inderdaad runderlippen geleverd in plaats van rundersnuiten.
We doen steeds ons uiterste best om foutloos te werken maar een foutje sluipt al eens in de bestellingen, we zijn ook maar mensen.
Maar als het toch eens gebeurt, zijn we de eerste om de fout recht te zetten. Als we het natuurlijk weten :-)

An

Alles dik in orde

Goede communicatie , mooi aanbod aan gezonde producten , snelle verzending