Monique

Na wat twijfels toch besloten om het horloge dat allang op mijn verlanglijstje stond online bij The Watchshopper te bestellen omdat het bij de plaatselijke juwelier niet meer leverbaar was. Ik ben... Na wat twijfels toch besloten om het horloge dat allang op mijn verlanglijstje stond online bij The Watchshopper te bestellen omdat het bij de plaatselijke juwelier niet meer leverbaar was. Ik ben zeer tevreden over de snelle levering, betaling achteraf en kwaliteit van het horloge en ik zou het iedereen zeker aanbevelen om te hier te gaan shoppen.

Nele V.

Snelle levering. Wel minderwaardig toestel om horlogeband in te korten.

Reactie The Watchshopper:

Het vergt enige handigheid om het inkortapparaat goed te gebruiken. Uiteraard heeft u het horloge bij ons gekocht, niet om de gratis inkorter, maar om het mooie horloge en de zeer lage actieprijs... Het vergt enige handigheid om het inkortapparaat goed te gebruiken. Uiteraard heeft u het horloge bij ons gekocht, niet om de gratis inkorter, maar om het mooie horloge en de zeer lage actieprijs van slechts €119,-
Wij wensen u veel pleier met uw aankoop.

Hendrik R Hanoeman

Heel goed geregeld goede service, snelle actie.

Monica Rutgers

Snelle levering alles goed verpakt, product overeenkomstig afbeelding

Ellen Van Ewijk

Netjes en snel

neeltje Huber

IS prima

Sarita Jhari

Op tijd binnen, mooi en goed verpakt

Stephanie

Top bedrijf, snelle levering en alles prima ik orde 😁 goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling, enige wat een klein beetje jammer is is dat het apparaatje om de horloge band te verkleinen... Top bedrijf, snelle levering en alles prima ik orde 😁 goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling, enige wat een klein beetje jammer is is dat het apparaatje om de horloge band te verkleinen niet compleet was 🙈 maar hè je krijgt het er gratis bij dus mag je dan eigenlijk niet over klagen, maar misschien goed om soms eens te bekijken of hij compleet is. Ik raad het bedrijf ten zeerste aan!

Patricia Scholten

Goed, snel en makkelijk