Inpakwijze

Ellie de Hollander-Reijnders

Prima en vriendelijk telefonisch contact met een van de medewerkers (kreeg aanvankelijk geen gehoor, maar men belde mij direct terug!). Vertraagde levering door Brexit, maar uiteindelijk op... Prima en vriendelijk telefonisch contact met een van de medewerkers (kreeg aanvankelijk geen gehoor, maar men belde mij direct terug!). Vertraagde levering door Brexit, maar uiteindelijk op aangegeven tijdstip geleverd. Zeer professioneel, een aanrader!

Fraaie producten van een uitstekende kwaliteit geleverd door zeer gemotiveerde en professionele mensen.

Inge

Snelle levering en blij met mijn aankoop.

Vlotte levering

Tashfin

Goede levering. Producten altijd naar verwachting

Webshop en levering

Robin

Mooie website

M.H.A.M.

Goede kwaliteit. Snelle levering

Kwaliteit

René

Super tevreden met mijn aankoop, een notenhouten schoenpoetskist met inscriptie!

Keurige en duidelijke website met instructies en video's!

Jan J.C.Klep Nassauhuis makelaardij

De begeleiding van mijn aankoop was bijzonder vriendelijk en professioneel. Het product (wortelnoten schoenpoetskist met toebehoren) ziet er schitterend uit!

Service en kwaliteit

Johanna

Goede service

Snelle levering, mooie producten

Stijn

Goed advies via whatsapp, de levering liep wel wat vertraging op. Pos is wel dat ze de moeite deden om zelf me telefonisch te contacteren hiervoor.

Menselijk bedrijf, persoonlijk contact

Reactie The Shoe Care Shop:

Beste Stijn, dank voor je eerlijke review. We stellen het ontzettend op prijs. Mocht je nog vragen hebben over de producten horen we het uiteraard graag.

Ludo

Uitstekend

Persoonlijke feedback en reactiesnelheid (per e-mail) n.a.v. van vragen is heel goed en gericht.