Informatie over verloop van de order
Gemak waarmee het product is gevonden en gekocht
Informatie over het gekochte product

De Jong

Allen maar goede ervaring. Vriendelijk en snel

Vriendelijkheid. Duidelijkheid. Snelheid.

Beste Klant,
Hartelijk bedankt voor de moeite en de tijd die je hebt genomen om een review te geven over je bezoek aan www.BodywearStore.com.
Beste Klant,
Je kunt er zeker van zijn dat wij alle feedback zeer serieus nemen en daar waar mogelijk toepassen. Wij proberen altijd om onze service en klantgerichtheid te verbeteren.
Nogmaals onze dank voor je review én voor het zijn van een gewaardeerde klant. Wij hopen je in de toekomst nog regelmatig in onze winkel te mogen verwelkomen.

Jan Janssens

Snelle levering en een prima prijs

Maatvoering is perfect

Beste Klant,
Nogmaals onze hartelijke dank voor je review én voor het zijn van een gewaardeerde klant. Wij hopen je in de toekomst nog regelmatig in onze winkel te mogen verwelkomen.

Van der Meulen

Uitstekend!

Zeer goed verzorgt! Fantastisch om van jullie mijn aankoop te krijgen, bedankt! :-)

Beste Klant,
Hartelijk bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om een review te geven over je bezoek aan www.BodywearStore.com.
Beste Klant,
Je kunt er zeker van zijn dat wij alle feedback zeer serieus nemen. Als klant van www.BodywearStore.com wordt je door ons enorm gewaardeerd. Wij proberen altijd om onze service en klantgerichtheid te verbeteren. Erg fijn dat je ons daarbij hebt willen helpen. Alle gegeven feedback willen wij daar waar mogelijk toepassen.

leuk en goed verpakt

Michel Blezer

Prima en betrouwbaar bedrijf

Snelle overzichtelijke site

Verbeterpunten

Misschien iets meer heren tanga's en strings

Team "BodywearStore.com"

Goede Service, snelle afhandeling van bestelde artikelen

Ze denken aan het milieu, ook met postverzending

Verbeterpunten

Aangeven hoelang het duurt voordat product weer op voorraad is

Beste Klant,
Hartelijk bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om een review te geven over je bezoek aan www.bodywearstore.com.
Beste Klant,
Je kunt er zeker van zijn dat wij alle feedback zeer serieus nemen. Als klant van The BodywearStore wordt je door ons enorm gewaardeerd. Wij proberen altijd om onze service en klantgerichtheid te verbeteren. Erg fijn dat je ons daarbij hebt willen helpen. Alle gegeven feedback willen wij daar waar mogelijk toepassen.

ronald

Voor de eerste keer iets gekocht hier en alles was uitstekend

ruim assortiment in merken

Verbeterpunten

iets meer ruimte in maatvoering
meerdere artikelen waren in mijn maat niet voorradig

willem van santen

The bodywearstore staat op nummer 1

de snelle levering goede produkten

nee helemaal niks

Team "The BodywearStore"

Makkelijk te bestellen via de webshop. En snelle verzending. Nette verpakking.

Juiste informatie in de verpakking.

Team "The BodywearStore"

leuk dat ze persoonlijk aandacht aan je schenken zoals de persoonlijke noot, Heel bijzonder. en de keurig nette verpakking.

Verbeterpunten

nee , prima uitvoering zo.