Informatie over verloop van de order
Gemak waarmee het product is gevonden en gekocht
Informatie over het gekochte product

In alle eerlijkheid en zonder overdrijving: uitstekend.

Overzichtelijke en simpel toegankelijke website, what-you-see- is-what-you-get, snelle levering, discreet. Heel snel antwoord op gemailde vragen.

Geen.

Al eerdere keren producten van uw bedrijf gekocht.
Iedere zending was snel: 1 a 2 dagen, was keurig verpakt en voldeed
aan de gewenste eigenschappen. Ben er heel tevreden mee.

snelheid van verzending

Verbeterpunten

Prima website, prima levering met post

Goed assortiment, betrouwbaar, vlotte levering

Alles goed

Voornamelijk via internet en telefoon.

Kan nog niet beoordelen.

Verbeterpunten

Kan nog niet beoordelen. Ik wil graag ook de winkel zien en ervaren om tips of verbeter punten te kunnen aangeven.

Arien

Prima service! Klantgericht, klantvriendelijk aldus!

Prima service!

Verbeterpunten

Sommige producten zouden ook in xxl moeten worden aangeboden, met name producten die minder goed kunnen stretchen.

David

Wauw, andere bedrijven kunnen hier een voorbeeld van nemen. Een persoonlijke benadering dmv een hand geschreven kaartje, een was zakje, en wat kaartjes. Heel netjes, mijn volgende bestelling zal... Wauw, andere bedrijven kunnen hier een voorbeeld van nemen. Een persoonlijke benadering dmv een hand geschreven kaartje, een was zakje, en wat kaartjes. Heel netjes, mijn volgende bestelling zal snel gedaan worden. Dank, zeer snel bezorgd!

Snelle bezorging. Persoonlijke benadering.

Ga zo door!

Positief

Plezierige website.

Verbeterpunten

Maattabellen zijn OK, maar vaak grote verschillen tussen merken. Zou mooi zijn als (nog) duidelijker kan worden aangegeven of de maten van een bepaald merk gemiddeld iets groter of kleiner uitvallen.

Diesel ondergoed besteld. Goede feedback over bestelling en verzending. Keurig pakketje thuis gekregen, alles verpakt in leuke cadeau verpakking. Top!

Snel, en gelukkig hebben jullie als bezorger gekozen voor PostNL en niet een van die andere als GLS, DHL etc. IN het buitengebied leveren deze hele slechte bezorging.

van Dijk N.F

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde en het is goed ontvangen er de afwerking is goed

Nog niet

Weet ik nu nog niet

Duidelijke website, snelle levering

Verbeterpunten

site mag iets sneller laden