frank lambrechts

Ik heb nog niets ontvangen ondertussen wel ontvangen maar de onderdelen zijn foutief

Aanbevelingen/tips

controleer alvorens op te sturen , onderdelen horen niet bij elkaar

remon Dolman

Doen wat ze beloven.

nvt

H. Smits

Supergoede ervaring

Aanbevelingen/tips

nee, niks op aan te merken

Aernout

Door onjuiste informatie op de site het verkeerde product gekocht. Er wordt aangegeven dat een Solamagic S1+ 1400 HP een softstarter heeft, maar dit is niet het geval (enkel op het zwaardere model... Door onjuiste informatie op de site het verkeerde product gekocht. Er wordt aangegeven dat een Solamagic S1+ 1400 HP een softstarter heeft, maar dit is niet het geval (enkel op het zwaardere model zoals de fabrikant aangeeft). Stoppen slaan dus door bij het aanzetten. Nu moet ik het product retourneren en in principe zelf de verzendkosten betalen.

Aanbevelingen/tips

Correcte informatie op de site

Reactie Terrasheater.nl:

Bedankt voor uw beoordeling via FeedbackCompany. Wij stellen uw mening zeer op prijs en kunnen met uw feedback onze webshop verder optimaliseren. De juiste informatie is direct aangepast op onze... Bedankt voor uw beoordeling via FeedbackCompany. Wij stellen uw mening zeer op prijs en kunnen met uw feedback onze webshop verder optimaliseren. De juiste informatie is direct aangepast op onze website. Per e-mail hebben we reeds contact met u opgenomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Dirk Weytjens

Goede product kwaliteit en zeer snelle levering.

Doe zo verder

P.j. Dekker

Goede swervice

snel leverbar

Vincent Relleke

Snelle verzending

Aanbevelingen/tips

Niks aan veranderen goed bezig ??

Kris Depoorter

Werkt correct

Restaurant Bosporus

Goede service

Rik Meijer

Aanbevelingen/tips

maak combinatie sets nog makkelijker te vinden