8.2/10

Betrouwbare levering.

Er ging iets mis met levering. Heb zelf even gebeld en het issue werd gelijk verholpen. Super after service. Ook echte tennis experts die daar werken, waardoor ook gelijk persoonlijk advies. Erg... Er ging iets mis met levering. Heb zelf even gebeld en het issue werd gelijk verholpen. Super after service. Ook echte tennis experts die daar werken, waardoor ook gelijk persoonlijk advies. Erg fijn.

Wacht al 2 weken op een order. Kreeg wel bevestiging dat het vuerstuurd is naar Post-nl, maar vandaar ui tnog geen bericht. Ook tracking code werkt niet. Vervelend.

Racket was niet meer leverbaar, kreeg wel gelijk kostenloos een upgrade. Dus goede service en een snelle reactie en verzending.

Jeffrey van den Berg

Top

Tomi

Super goed geholpen, snelle levering!

Prima bedrijf, online en in de zaak. Alleen snelheid vd levering duurde te lang in mijn opinie net als de track en trace.

Groet,

Heb doelgericht gezicht naar een bepaald product wat door Tennis Discount als goedkoopst werd aangeboden. Keurig en snel geleverd.

Paul

Gemakkelijk bestellen. Goede prijs. Snel geleverd.

A Hooijer

Na de voor de eerste keer iets te hebben besteld ga ik deze site opslaan, ik kan namelijk voor mijn aankoop nergens zo goedkoop terecht. En de levering is correct.