Gastvrijheid/Hospitality
Plezier/Fun
Veiligheid/Safety

Renate

Gemoedelijke sfeer, erg fijne locatie doordat het water erg lang ondiep is.

Sterke Punten/Quality's

Persoonlijk gevoel doordat de instructeur vanaf de eerste dag de namen wist. Ook bij kleine wisselingen in de groep wist hij precies wie er bij kwam én wat iedereen al kon/ had geleerd.

Reactie Telstar Surfschool:

Dag Renate,
Dag Renate,
Dankjewel voor je mooie feedback naar ons. Wij zijn erg blij dat het zo goed bevallen is. Warm douchen zal vanaf volgend jaar ook mogelijk zijn door de verbouwing die voor aankomende winter gepland is. ;)
Graag tot snel op het water.
Met sportieve groet,
Steven

Floris leerling kleinzoon

Voor 100 % fantastisch in dit geval met Sander en Steven. Jammer dat de logeerpartij hier met Floris is afgelopen omdat hij nu met zijn ouders op vakantie gaat.

Persoonlijke benadering,vriendelijkheid.
Trouwens de hele staf van de surfschool, allen stralen plezier af voor hun werkzaamheden.
Vertrouwen geeft dat het te leren is. Ook al val je het...
Persoonlijke benadering,vriendelijkheid.
Vertrouwen geeft dat het te leren is. Ook al val je het 1ste half uur van de plank af enz.

Reactie Telstar Surfschool:

Dank voor je fantastische feedback! En hopelijk tot snel op ons mooie centrum!

Edwin Staal

Super goed georganiseerd, goede communicatie, flexibel (ivm files kwam ik wel eens 10 min te laat, werd netjes op mij gewacht) super om samen met mijn zoon les te krijgen

Sterke Punten/Quality's

Goede instructeurs, nemen de tijd voor je, goed materiaal

Maarten

Relaxte sfeer op prachtige locatie

Sterke Punten/Quality's

Groot aanbod boards en zeilen
Goed georganiseerd
Mooie beach
Fijn restaurant

Christian

Goede service

Sterke Punten/Quality's

Leuke gastvrije omgeving en goed materiaal.

Patrick von Kriegenbergh

3 dagen kitesurfing pakket super leuk

Sterke Punten/Quality's

De trainers Kevin en Mark zijn echt onwijs leuk. Deze twee jongens hebben echt onze dagen gemaakt met goeie tips maar ook heel veel gelachen. En uiteindelijk toch lekker op het board gestaan.

Robbert

Prima ervaring. Goed georganiseerd. Mooie locatie om het te leren.

Sterke Punten/Quality's

Het totaalplaatje is heel goed. Opzet locatie, goed materiaal om het te leren.

Christian

Zeer positief

Sterke Punten/Quality's

Gevarieerd programma aandacht voor het individu.

Arnoud

Erg leerzaam en persoonlijke begeleiding. super om jezelf kado te doen ;-)

Sterke Punten/Quality's

veel materiaal, super plek om te leren dankzij ondiepe water