Gastvrijheid/Hospitality
Plezier/Fun
Veiligheid/Safety

Tobias

Leuke dag gehad, goede instructeur en fijne locatie.

Sterke Punten/Quality's

Duidelijke instructies vooraf en op locatie, enthousiaste en betrokken instructeur, mooie locatie

Jeroen Somers

Professioneel bedrijf met fantastische instructeurs/mensen in dienst die weten waar ze het over hebben.

Veel kennis, goed materiaal

Charlotte Grob

Top! Elke les flinke stappen gemaakt en ik voel mij nu vertrouwd om zelf een setje te huren en meer uren te maken.

Sterke Punten/Quality's

Communicatie, materiaal leen, theorie in de mail en locatie.

Sabine

Ich habe eine private lesson Wingsurfing genommen.

Sterke Punten/Quality's

Das Team ist sehr freundlich und locker drauf und sprechen teils sehr gut deutsch. Meine private Wing Lesson war super. Die Wing Coach hat meine Fehler sofort erkannt, korrigiert, gut erklärt und... Das Team ist sehr freundlich und locker drauf und sprechen teils sehr gut deutsch. Meine private Wing Lesson war super. Die Wing Coach hat meine Fehler sofort erkannt, korrigiert, gut erklärt und viele Tipps zum Üben gegeben. Der Erfolg stellte sich gleich in der Stunde ein. Sehr kundenfreundlich ist auch, nach der Kursstunde noch 1 Stunde mit dem Material alleine weiter üben zu können.

Telstar beach

Heel goed

Ontspannen

Tessa & Eric Brenninkmeijer

Bart heeft ons een leuke les gegeven. Hij was flexibel, schatte ons niveau goed in. Goede tips waar we thuis lekker mee verder kunnen oefenen.

Flexibiliteit

Guido

Prive kite surf les

ervaren en deskundige instructeur

Naut versteegen

Is altijd super gezellig en heel leerzaam

Gezelligheid, duidelijke/goede instructeurs

Shane Wollersheim

Geweldige eerste les kitesurfen gehad!

Sterke Punten/Quality's

Super instructeur, mooie spullen, relaxte sfeer

Nick Schallies

Onwijs leuk gehad. Geweldige locatie! Kundig en vriendelijke instructeurs

Sterke Punten/Quality's

Locatie, sfeer en kwaliteit instructeurs