Gastvrijheid/Hospitality
Veiligheid/Safety

dorel

Heel prettig

Sterke Punten/Quality's

service aan de balie, vriendelijkheid en kennis medewerkers

Wilma de Neeff

Goede organisatie bij het reserveren van de surfles. Ook ter plekke was het goed geregeld met uitstekend materiaal. Nuttige tips gekregen en goede uitleg tijdens de les.

Sterke Punten/Quality's

Goed materiaal en alles netjes geregeld.

Erwin Remijn

Zeer goed, leuke instructeurs met kennis van zaken

Vakkennis

Giliam Boogerd

Enthousiaste instructeurs leidt tot enthousiaste kinderen

Materiaal, instructeurs, locatie, faciliteiten

J. Nagtegaal

Als je belt wordt er opgenomen en spreek je al snel iemand van de organisatie. Het was een dag die vanwege de lichte wind er om spande. Bij aankomst gelukkig dezelfde ervaring. Iedereen was... Als je belt wordt er opgenomen en spreek je al snel iemand van de organisatie. Het was een dag die vanwege de lichte wind er om spande. Bij aankomst gelukkig dezelfde ervaring. Iedereen was relaxed en namen de tijd voor je. We gingen het toch proberen. Leuke instructeur, spullen pakken en naar het veld. Met een lichtweer kite de instructie gekregen en je gaat dan al vrij snel het water op. Dus gelukkig geen eindeloze theorie maar wel veiligheid voorop. Helaas viel op het water de wind weg en zelfs voor de lichte kite was er onvoldoende wind waardoor we de les hebben moeten afbreken.

Gastvrije ontvangst en laagdrempelig

José

Super leuke en relaxte kennismaking met het windsurfen

Klein groepje, relaxte sfeer

Henriet van den Brink

Super leuke windsurf les gehad afgelopen maandag. Dit gaan we zeker vaker doen!

Enthousiaste instructeur

Wil van Schadewijk

Fantastische kennismakingsochtend met Kitesurfen

Sterke Punten/Quality's

Strakke organisatie en toch relaxed

AM

Ik heb een windsurfcursus gevolgd. De uitleg was goed, we kregen goede feedback en we werden uitgedaagd in oefeningen en materiaal.

- enthousiaste instructeur
- duidelijke uitleg
- opbouw / uitdaging was goed