Anabela Lopes de Macedo

Was mooi op tijd geleverd en in de staat zoals beschreven en verwacht.

Martien Verberne

Snelle levering en duidelijke voorwaarden

Ik was verbaasd dat mijn toestel zo snel en in goede staat bij mijn thuis werd afgeleverd. Het voldoet aan mijn verwachtingen.

Frédéric Lybeert

Ik bestelde een iPhone 13 Pro 512GB in het groen. Toen deze na twee weken nog niet binnenkwam, kreeg ik ter compensatie een zwart toestel met 1TB geheugen. Uitermate tevreden. Prachtig toestel... Ik bestelde een iPhone 13 Pro 512GB in het groen. Toen deze na twee weken nog niet binnenkwam, kreeg ik ter compensatie een zwart toestel met 1TB geheugen. Uitermate tevreden. Prachtig toestel werkelijk niet van nieuw te onderscheiden. Telefoongigant zou ik bijgevolg aan iedereen aanbevelen.

Ik heb een iPhone 14 Pro gekocht (zag er goed uit) maar helaas kon er alleen een esim gebruikt worden bij dit apparaat, Dit stond niet online aangegeven. Mijn provider ondersteunt esim nog niet.... Ik heb een iPhone 14 Pro gekocht (zag er goed uit) maar helaas kon er alleen een esim gebruikt worden bij dit apparaat, Dit stond niet online aangegeven. Mijn provider ondersteunt esim nog niet. Klantenservice was snel met reageren over retourneren. Nu wachten op mijn geld terug.

Arjan

Goed. Duidelijk en goede levering. Product voldoet aan verwachting. Goede prijs.