Marinka

Hartstikke leuk, zowel de inhoud training als trainer Dagmar.

Els Schuijlenburg

Fijne interactieve training !

Flávio Santos

Spontaan en heel leerzaam!

Togethr

Super positief

Pim

Super leuke en leerzame dag! Hoop het in de toekomst nog vaak te kunnen gebruiken:)

Ervaarjeruimte

Vanochtend dacht ik niet dat ik echt een presentatie met mijn eigen tekeningen zou kunnen maken. Maar nu aan het eind van de dag: trots op mijn eigen flap, en genoten van een ontspannende, leerzame... Vanochtend dacht ik niet dat ik echt een presentatie met mijn eigen tekeningen zou kunnen maken. Maar nu aan het eind van de dag: trots op mijn eigen flap, en genoten van een ontspannende, leerzame dag waarin we door Jeannet stap voor stap duidelijk, professioneel en met humor mee werden genomen in de kunst en het nut van het zakelijk tekenen. Aanrader!

Lotte

Een super inspirerende en praktische training. Het programma zit strak in elkaar en ik heb nu zin om elke dag te tekenen

nvt

Enorm genoten van de training die leerzaam, interessant en leuk was. Je bent voornamelijk aan het oefenen en krijgt direct toepasbare feedback. Het geleerde is zo makkelijk en snel in praktijk te... Enorm genoten van de training die leerzaam, interessant en leuk was. Je bent voornamelijk aan het oefenen en krijgt direct toepasbare feedback. Het geleerde is zo makkelijk en snel in praktijk te brengen!

Lotte

Wat een ontzettend inspirerende en super praktische training is dit. Het programma zit strak in elkaar en sinds deze dag wil ik elke dag tekenen!

Heleen Chabot

Leuke actieve leerzame dag! Iedereen kan zijn boodschap tekenen!