Hij is professioneel weet waar hij over praat en handeld daarna.
Bespreekt het stappenplan en de verwachting.

Als iemand dezelfde klachten heeft. Voor andere behandelingen/klachten kan ik geen advies geven

Duidelijke uitleg, goede behandeling, fijne en open personen

Tijdens mijn intensieve behandeling stond Mathilde altijd voor mij klaar. Ze nam mij en mijn klachten serieus, iets dat mij onwijs geholpen heeft. Daarnaast heeft ze veel kennis en ervaring die ze... Tijdens mijn intensieve behandeling stond Mathilde altijd voor mij klaar. Ze nam mij en mijn klachten serieus, iets dat mij onwijs geholpen heeft. Daarnaast heeft ze veel kennis en ervaring die ze op een juiste manier in heeft gezet tijdens de behandelingen. Wanneer ze ergens niet zeker van was, vroeg ze dit na en kwam hier tijdens de volgende behandeling op terug. Dit geeft/gaf een heel vertrouwd gevoel. Ook bij tussentijdse veranderingen was Mathilde goed bereikbaar (zowel telefonisch als via de mail).

Danique

Mathilde heeft mij erg goed geholpen, ook dacht ze mee naar verdere behandelingen en heeft ze mij goede adviezen gegeven

Foppe Hielkema

De begeleiding was prima met voldoende ruimte voor eigen inbreng en wensen. Het was elk moment duidelijk waar we me bezig waren en met wel doel. En dat alles in een prima sfeer.