Hij luistert goed naar de hulpvraag. legt goed uit hoe hij dat wil gaan behandelen. Maakt een prettige indruk.

Duidelijke uitleg, goede patiënt connectie, heeft me van meerdere problemen verholpen

Hij is goed in wat hij doet en luister naar de klachten.

Ik ben in m’n leven nog niet zo effectief geholpen in de zorg. Daarnaast heb ik me serieus genomen gevoeld bij een klacht die makkelijk als angst of stress weggezet had kunnen worden (wat het dus... Ik ben in m’n leven nog niet zo effectief geholpen in de zorg. Daarnaast heb ik me serieus genomen gevoeld bij een klacht die makkelijk als angst of stress weggezet had kunnen worden (wat het dus inderdaad niet was!)

Dick

De 2 therapeuten waar ik veel mee te maken had waren deskundig, open en wisten waar ze over praten
Ik werd een jaar lang zeer goed begeleid wat me uiteindelijk heeft gebracht waar ik nu sta...

Ronny

Vaak fitness/cardioapparaten kapot en duurt lang voordat deze worden gerepareerd. Gesprek gehad met (bedrijfsleider) geen bevredigend antwoord en kwam arrogant over (dit vonden de andere klanten die... Vaak fitness/cardioapparaten kapot en duurt lang voordat deze worden gerepareerd. Gesprek gehad met (bedrijfsleider) geen bevredigend antwoord en kwam arrogant over (dit vonden de andere klanten die aanwezig waren ook) JAMMER DAT DIT ZO MOET!!!!!

Mijn fysiotherapeut heeft mij SUPER goed begeleid en advies gegeven, ook waar ik op moet letten wbt mijn houding, ben dan ook mijn fysiotherapeut SUPER dankbaar