Werking van de pas

Zoë-zo Zorg

Ik wilde als startend zzper 1 overzicht voor mijn auto en brandstofkosten. De aanvragen was zo geregeld, een helder proces. Ook in gebruik vind ik het een prettige pas met veel extras.

1 duidelijk overzicht voor alle kosten
Snelle aanvraagprocedure
Simpel in gebruik
Veel extra services

(Nog) geen

sbmc

Slechts, iedere 2 weken wordt factuur gestuurd terwijl elke maand beloofd was. nu schiet ik er weinig me eop

Digitaal

Aan afspraken houden

Reactie Tankpas.nl:

Bedankt voor de review.
De eerste weken factureren wij uit veiigheidsoverwegingen altijd wekelijks. Dit zetten wij na drie maanden om naar maandelijkse facturen.
Wij hopen op uw...
Bedankt voor de review.
Wij hopen op uw begrip.
het team van Tankpas.nl

Marlies Slomp / Facility-Wijs

Bevalt tot nu toe prima, werkt altijd en de portal geeft mij snel inzicht in het gebruik

Eenvoudig aan te vragen, snelle levering

De periode voordat er overgegaan wordt tot maandelijkse facturering is best wel lang (kan dat niet naar 1 maand?)

JAB Beheer BV

Ik heb er nog geen enkele keer mee kunnen betalen, dus ik heb er niet zo veel aan

snelle toezending, alleen doet hij het niet

Zorg dat het gewoon werkt

frisse matras

Ik heb de tankpas sinds kort maar zeer tevreden over het gebruiksgemak.

Kwikfit ideaal dat ze gratis vloeistoffen bijvullen en je krijgt 20% ledenkorting en voor een x bedrag heb ik ook pechhulp. Allerbelangrijkste is natuurlijk geen Tankbonnen meer verzamelen en-of... Kwikfit ideaal dat ze gratis vloeistoffen bijvullen en je krijgt 20% ledenkorting en voor een x bedrag heb ik ook pechhulp. Allerbelangrijkste is natuurlijk geen Tankbonnen meer verzamelen en-of kwijtraken.

Ik kan me niks bedenken.

Royal Bison

Zeer tevreden

Gebruiksgemak, de vele voordelen die je er bij krijgt.

Het zou mooie zijn als de transactie kosten bij het parkeren er afgehaald kunnen worden.

Hyundai Welding

Heb hem net maar moet ik nog ervaren.

Geen idee ik merk weinig verschil met andere aanbieders.

Wellicht een combinatie van tank/laadpas in één ipv een losse tankpas en een losse laadtag.

Therapie & Coaching

Prima!

alles in één, administratief fijn

nee

Turgay

Gemakkelijk

makkelijk, handig en snel

Informatie op de website FAQ omtrent parkeren.

Dennis Boutkan

Zie onder

Alles op 1 factuur

Gemiste kans dat deze pas geen chip heeft, maar alleen magneetstrip. Bij het nieuwe SHELL systeem van binnen betalen bij de automaat werkt de pas daardoor niet. En sowieso is een chip beter ivm... Gemiste kans dat deze pas geen chip heeft, maar alleen magneetstrip. Bij het nieuwe SHELL systeem van binnen betalen bij de automaat werkt de pas daardoor niet. En sowieso is een chip beter ivm draadloos betalen. Ik vind dit ook niet kunnen gezien het stevige maandbedrag.