Siebe Bosma

Goed en goedkoop

Yvon te Pas

Duidelijke webshop levering snel en correct

Max Rapp

Goeie levering en fijn product

Jp Pos

Prima tandenborstel.
Doet wat hij doen moet
Goede service, was zeer snel geleverd

wim Cuijpers

Nog steeds niets ontvangen

H.m Krikken

Goede en snelle levering

Paul Huisman

Te duur geen reactie

Reactie Tandenborstelexpert.nl:

We zijn ervan overtuigd dat jouw producten altijd goedkoper, sneller of beter geleverd kunnen worden. Dus zetten we alles op alles om dat voor jou voor elkaar te krijgen.
✓ Goedkoper, sneller of...
✓ Goedkoper, sneller of beter: bij ons vind je altijd de beste deal
✓ Gratis bezorging, altijd en overal
✓ Voor 17.00 uur besteld, morgen in huis

Rina Verplancke

S'avonds besteld andere ochtend bezorgt. Super service👍

Cindy Smits

Goede ervaring. Zelf na vertraging van pakket wordt je snel via de app te woord gestaan.

m Bouwmeester-Dulfer

Ben boos! Nog steeds niets ontvangen!
Hoe kan ik dan een goede recensie afgeven!
Zoek dit eerst maar eens uit!

M. Bouwmeester

Reactie Tandenborstelexpert.nl:

Beste Bouwmeester-Dulfer,
Beste Bouwmeester-Dulfer,
Wij begrijpen dat je boos bent, daarom doen wij er alles aan om het probleem voor je op te lossen. DHL heeft je zending per ongeluk verkeerd gesorteerd. Dit heeft voor onnodig vertraging gezorgd. Het spijt ons zeer!
Wij hebben de zending op tijd afgeleverd. Het is gebruikelijk dat wij de volgende dag leveren. Helaas kan er soms iets mis gaan, dit is niet in onze eigen handen. Wij verwachten dat het probleem wordt opgelost en de uitlevering gaat plaatsvinden.
Excuses voor het ongemak.
Met een vriendelijke lach,
Floortje